מיתוג עסקים חדשים! | אלפא מיתוג עסקי | הכל מתחיל במיתוג

אחד הדברים שהכי קל לעשות היום בעיקר בעולם הדיגיטלי, זה מיתוג עסקים חדשים, באופן שתהיה להם כבר מההתחלה נוכחות שווה כמו לעסקים ותיקים מהם ברשת.

רשת האינטרנט להבדיל מהעולם המציאותי, לא רואה מבחינת חשיפת עסקים ברשת הבדל בין עסק קטן או גדול או בין עסק חדש לוותיק. מהבחינה הזו ניתנת לעסקים החדשים הזדמנות לעבור תהליך של מיתוג עסקים חדשים, בלי שהגולשים יהיו מודעים לכך שזה עסק חדש, משום שהם נחשפים לקמפיין כלשהו של העסק הזה ולא ממש שואלים את עצמם, אם הוא חדש או ישן.

 

האם ותק שווה מיתוג?

 

העובדה שאתה יכול להיות עסק חדש ולעשות קמפיין באנרים או מודעות בגוגל כמו כל עסק ותיק כדי למתג את עצמך, מעלה את השאלה האם ותק של מוצר או שירות, הם בבחינת מיתוג עסקי.

יש הנחה שאומרת שאם משהו מחזיק מעמד ואנשים ממשיכים לצרוך אותו, סימן שהוא טוב. מצד שני הרבה פעמים צריכה של מוצר, לא תמיד מעידה על האיכות שלו כמו על כוחו של הרגל ונאמנותם של צרכנים והיצרנים אגב מאוד מודעים לנושא הזה של הנאמנות, ועבורם זוהי סיבה מספיק טובה לפעמים לא לשנות שום דבר במוצר אהוב, אפילו לא כדי לשדרג אותו כי הצרכנים לא יראו בו את המוצר שהם נאמנים אליו.

 

 

מה קרה לסבון הנוזלי?

 

ניקח לדוגמה את נושא הסבון הנוזלי. זה לקח המון שנים עד שמוצר הסבון הנוזלי הצליח לחדור את הקשיחות של הסבון המוצק. אנשים התרגלו להשתמש בסבון שעושה לך קצף על הידיים, שאתה מרגיש אותו מעסה לך אותם, שיש מגע ויש קשר פעיל בין המוצר לבין הידיים, שלך מה שתרם לתחושת הניקיון בשימוש עם סבון מוצק.

והנה באו יצרני הסבון הנוזלי והציעו את אותה נוסחת ניקיון אבל בצורה של נוזל. אנשים לא רצו את הסבון הנוזלי, הם לא הרגישו שהוא מנקה כמו הסבון המוצק ועד שהם עמדו על היתרונות החדשים של הסבון הנוזלי, זה לקח הרבה מאוד שנים. בסוף יש לומר- הנוזלי ניצח.

 

מוצר חדש וחשיפה ברשת!

 

היום בעולם הדיגיטלי הרבה יותר קל להציע מותגים חדשים ולעורר עניין אצל קהל היעד. עושה רושם שתהליך מיתוג בעולם הדיגיטלי שונה מאשר בעולם האוף ליין, כי בעולם וירטואלי יש הרבה יותר פתיחות, העזה ורצון לנסות דברים. (האם מישהו בכלל חלם שהוא יקנה מוצרים ברשת). כלומר, נחצו כבר כל הקווים האדומים בעולם הצריכה ולכן יש פתיחות הרבה יותר גדולה כלפי מותגים חדשים ובוודאי כלפי חשיפה ופרסום של עסקים קטנים, שברשת אף אחד לא יודע אם הם קטנים או גדולים וזוהי דווקא הזדמנות חייהם לעשות את המכה בתהליך של מיתוג עסקים מנצח!

סגירת תפריט