בניית אתר רספונסיבי

בניית אתר רספונסיבי היא הדרך הטובה ביותר להציג את האתר שלך לאופן שבו המבקרים גולשים אליו – מחשב, טאבלט, טלפון. שימוש בעיצוב רספונסיבי משאיר את הלקוחות באתר – מבקרים שמגיעים לאתר לא מותאם לטלפון, נוטשים אותו מייד. בחירה בעיצוב רספונסיבי לאתר מחזירה את ההשקעה בדמות ריבוי מבקרים, יכולת תחרות, חסכון במאמצי שיווק וקידום והצגת אתר ברמה מתקדמת – ממש כמו החברות הגדולות ביותר ברשת. אנחנו באלפא ברנד, כוללים עיצוב רספונסיבי במסגרת שירות המיתוג עסקי, כדי לתרום לאיכות המותג ותפוצתו. נוחות גלישה וגישה מכל מכשיר יוצרת זמינות, נגישות, פשטות וקלות – כל מה שהמבקרים והלקוחות שלכם אוהבים ומעריכים ברשת.

מיתוג עסקי

אתר רספונסיבי - זמינות מלאה, מכל מכשיר לכל לקוח

כמות המבקרים שמחפשים את האתר שלכם ברשת ואלה הגולשים אליו מטלפון או מטאבלט, עברה כבר מזמן את אלה שמגיעים מהמחשב. אנשים מחוברים מכל מכשיר, בכל מצב ובכל זמן והם מצפים לראות את האתר שלכם, במיטבו, מכל מכשיר שממנו הם נכנסים לאינטרנט. כאשר אנחנו בונים לכם אתר רספונסיבי, אנו מייצרים לכם כתובת הזמינה לכל גולש, מכל מכשיר, בכל פורמט. מבחינת המיתוג העסקי – המותג שלכם מרוויח נקודות בזמינות, נראות והעברת מסר של איכות, אמינות והתחשבות בצורכי הלקוחות שלכם. באמצעות עיצוב רספונסיבי, אתם משביחים את חוויית הלקוח שלכם באתר וגורמים לו להישאר ולא לעבור למתחרים מעבר לכביש.

טכנולוגיה רספונסיבית - תורם לשורה התחתונה

אתר נוח, מותאם וקל לשימוש הוא אתר:

  • מאפשר למבקרים לגלוש בו מכל מכשיר ומכל מקום ולכן, מאריך את זמן השהייה באתר ובכך מפיק יותר חשיפה, יותר מידע ויותר הזדמנויות מכירה.
  • שמייצר יותר מבקרים למשך זמן רב יותר ומקטין את שיעורי הנטישה.
  • שממצב אותך ברמת המתחרים הגדולים ביותר – כשווה בין שווים מבחינת עיצוב ונראות
  • שחוסך בהוצאות קידום מכיוון שבניה רספונסיבית מאפשר בניית קמפיינים לכתובת אחת בלבד ואינה דורשת יצירה של אתרים נוספים

בניית אתר רספונסיבי אצלנו באלפא ברנד

לא בכדי כל עסק רוצה אתר נגיש, אתר רספונסיבי, אתר שיראו אותו בכל מקום. מספר הגולשים במובייל עבר כבר מזמן את רף 60%. האלגוריתם של גוגל מתעדף, לאט אבל בהתמדה, אתרים המותאמים למגוון מכשירים ופלטפורמות והמשמעות לכך היא אדירה – עיצוב רספונסיבי תורם למיקום שלך בדף תוצאות החיפוש ומעניק לך עדיפות על פני המתחרים שבחרו לא לבצע עיצוב כזה. כדי לבצע עבורך העסק שלך את המיתוג עסקי, צוות הפיתוח שלנו מתמקד בכל טכנולוגיה שיכולה לקדם את המותג ברשת. אנו מעמידים לרשותך ניסיון שנצבר בעיצוב ובנייה של מאות אתרים – וכולם נראים מצויין, על כל מסך. רוצים לדעת עוד? בואו לבקר אותנו

שאלות נפוצות‎

הרבה יותר קל להדגים את זה – קח אתר שאתה מכיר ופתח אותו בטלפון, במסך המחשב או בטאבלט – אם הוא מתאים את עצמו באופן אוטומטי למסך, הרי שמי שבנה אותו השתמש בטכנולוגיית עיצוב רספונסיבית – התאמה אוטומטית של מבנה האתר ועיצובו לסוג המסך או ההתקן שממנו מגיע המבקר.

עיצוב רספונסיבי, מקל על הגולש באתר על-ידי הצגה מותאמת של התוכן והעיצוב. הגולשים יכולים להתרכז בתוכן, ולא לגלוש באתר שהשוליים שלו נחתכו, הכותרות גדולות או קטנות מדי ולא כל התמונות או קטעי הוידאו נראים כמו שצריך. חוויית השימוש נפגעת והמבקר, לרוב, עוזב. באמצעות עיצוב רספונסיבי, אנו מספקים לגולשים באתר רושם חיובי, מייצרים עבורם נגישות מכל סוג של התקן שהם משתמשים בו ומייצרים ערך להם והכנסות לעסק שלכם.

כאשר תעשה קמפיין לקידום במנועי חיפוש (SEO) תעבוד רק עם כתובת אחת ולא תצטרך לבנות מספר אתרים ומספרים קמפיינים נפרדים. יעיל, נוח, חסכוני בכסף.

חנות וירטואלית משלבת רכיב של סליקה של אמצעי תשלום שונים (כרטיסי אשראי, paypal) יחד עם מערכת שמנפיקה חשבונית וקבלה בשילוב עם מערכת דיוור אוטומטית ללקוח. במסגרת אפיון ובניית החנות, אנו מגדירים ביחד איתך את התהליך ואת מערכת התשלום הרלוונטיות עבורך.

בעיקר, להגדיר לנו את סוג הפלטפורמות שמעניינות אותך – טלפון, טאבלט וכיו”ב. צוות הפיתוח שלנו עושה את העבודה והמעצבים מבצעים את ההתאמות הנדרשות. לאחר האישור שלך, אנחנו מעלים את האתר לאוויר והוא ייראה מצויין לכל אחד ואחד מהמבקרים בו.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!