עיצוב ממשק

עיצוב ממשק וחווית משתמש, היום קוראים לזה UI/UX, והנה מיקוד: UI זה בעצם תצורת הממשק והניראות שלו, UX זה בעצם החוויה שאנחנו מייצרים למשתמש. האמצעים הם אינסופיים – צורה, צבע, תנועה ואנימציה, מיקום אלמנטים וגודלם, מתודולוגיות שנלמדו במשך שנים – עכשיו זמינות עבורכם ופותחות לכם מימד חדש של אפשרויות.

עיצוב ממשק

עיצוב ממשק - הבנה של האלמנטים השיווקים

כאשר מתחילים לעבוד על עיצוב ממשק יש להיכנס לנעליים של המשתמש, בחוויה שלו בגלישה. מהי השפה העיצובית שנבחר ואיך נראה אותה בצורה הטובה ביותר. ההשפעה של עיצוב ממשק היא חזקה. משתמש שלא מרוצה בין רגע סוגר את החלון ועובר לאתר אחר ולכן יש לשים דגש רב בנושא זה, להבין בדיוק מה הרצונות של הלקוחות שלנו ואיך אנחנו יכולים לגרום להם ליהנות מהגלישה באתר בצורה שתגרום להם להישאר, לקרוא, וכמובן.. לרכוש!

חווית משתמש - תהיו חדשניים, תהיו יצירתיים

כל אדם הגולש ברשת רוצה לגלוש בצורה חלקה, כמו בים, שהגלים בדיוק כפי שצריך, שאין בדרך הפרעות. כך זה גם ברשת. הגולש רוצה גלישה נקייה, גלישה שמותאמת לו, גלישה פונקציונלית אשר תעניק לו חווית גלישה מעולה, נקייה, חלקה. כאשר חושבים מראש על תכנון נכון של חווית המשתמש חושבים על איך הגולש מפיק את המקסימום מהגלישה. איך הוא מפיק את המקסימום מהאתר. כאשר זה מצליח הגולש נהיה לקוח ואתם מרוויח לקוח רלוונטי, לקוח נאמן. בגלל זה בתהליך של עיצוב ממשק חשוב גם לפנות אל חברת בניית אתרים מוסמכת לשילוב מושלם ואפקטיבי.

עיצוב ממשק - ההתמחות שלנו

אצלנו באלפא ברנד לוקחים את שלב עיצוב הממשק בצורה רצינית ומושכלת, הבנה של צרכי הלקוח באמצעות איפיון מותאם אישית ייתן את ההצלחה המקסימלית לאתר וייתן לו את הכוח המגיע לו. אנחנו יודעים שגולש טוב הוא גולש שכיף לו באתר, שנוח לו באתר, ואנחנו נעשה את המיטב שהגולש באתר שלך ירגיש בדיוק כך. מגיע לכם לשמר את הלקוחות שלכם, מגיע לכם למשוך לקוחות נוספים בין אם זה רק באמצעות הממשק או אף שילוב עם עיצוב אפליקציה במידה שישנה התאמה בנושא.

שאלות נפוצות‎

חוויית המשתמש (UX) והממשק למשתמש (UI) הם מושגים המתארים כיצד רכיבי עיצוב, טכנולוגיה ושיטת עבודה באתר, משפיעים על חוויית המשתמש כאשר הוא מבקר באתר שלך. ממשק פשוט ואינטואיטיבי יגרום ללקוח, להישאר יותר זמן באתר, לבצע פעולות שאתה מעוניין בהן וכן להשלים בקלות תהליכים מורכבים כמו רישום, רכישה, הזמנות וכיו”ב). חוויית משתמש טובה תגרום לכך שיגדלו הסיכויים לכך שהמבקר יהיה מרוצה, יהפוך ללקוח וימליץ לחברים שלו לבקר באתר שלך. עיצוב נכון של הממשק הוא כלי שיווקי ומכירתי ממדרגה ראשונה.

זאת המומחיות שלנו. צוות עיצוב הממשקים שלנו משלב אנשים שמתמחים בעיצוב אפקטיבי, שיטות שיווקיות ואנליטיקה של התנהגות מבקרים באתרים. הניסיון העשיר שלנו מאפשר לנו לקבל מושג די טוב, מה עובד טוב יותר ומה פחות. אנחנו משלבים אלמנטים עיצוביים, שיווקיים ופסיכולוגיים שמשפיעים על התנהגות מבקרים באתר שלך, כדי לייצר את הממשק המתאים והנוח ביותר למבקרים והאפקטיבי ביותר ליעדים שלך.

אפליקציה היא שילוב בין מערכת תוכנה, אתר אינטרנט וערוץ תקשורת אישי עם הלקוח. אנחנו מתחילים מניתוח מפורט של אופן השימוש, מטרת האפליקציה והיעדים שתרצה להשיג עבור העסק שלך (מתן מידע, יכולת קניה, יכולת לתקשר, וכיו”ב). על בסיס האפיון, אנו נבצע תכנון ועיצוב של האפליקציה כך שישלבו הן את צורכי העסק, את הערך שניתן ללקוח ושילוב טכנולוגיות רלוונטיות. לאחר אישורך, ניכנס לתהליך פיתוח ובדיקות, עד להשקה והפצה. צוות האפליקציות כולל אנשי פיתוח, חוויית משתמש, מעצבים ואנשי שיווק.

אין סתירה בין שני הדברים – ההיפך הוא הנכון! מאמצי השיווק שלך מביאים הרבה מבקרים לאתר שלך ולדפי הנחיתה שבנינו עבורך, אבל עם חוויית המשתמש שלהם תהיה גרועה, הם לא יהפכו ללקוחות משלמים ובעיקר, לא ישתפו אחרים בחוויה חיובית מהאתר שלך. ואז, מה שווה כל הכסף שאתה שופך על שיווק?

הממשק המושלם עבורך הוא ממשק, שמייצר לגולשים חוויה פשוטה, קלה ומובנת כאשר הם מבקרים באתר שלך, הם מבלים בו הרבה זמן ועושים בקלות את מה שהם צריכים לעשות באתר שלך – וכל זאת מבלי להרגיש בעיצוב או בכלים שגורמים להם לעשות זאת. בזה אנחנו מתמחים – שילוב כלים שיווקיים, טכנולוגיה ועיצוב ההופכים את הממשק לשקוף ואינטואיטיבי למבקר שלך.

כל מדיום שבו משתמשים המבקרים שלך צריך להיות בעל ממשק שמתאים באופן מיטבי לחוויית השימוש. כאשר אנחנו מעצבים עבורך אתר למובייל או אפליקציה, הממשק מותאם במיוחד לכלי העבודה האלה. אין טעם למשל לשים תמונות ענק שנטענות לאט, על מסך טלפון קטן יחסית. כאשר נבצע אפיון, כל הדרישות האלה נלקחות בחשבון.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!