פרסום באינסטגרם

אינטרנט הוא מנוע חיבורים ענק. דברים שמעולם לא חשבנו, מתמזגים ביחד. למשל, החיבור העסקי של אפליקציות ורשתות חברתיות – כל עסק מסוגל להגיע לקהל מדוייק ומפולח בלחיצת כפתור. אינסטגרם הוא דוגמה מצויינת לפלטפורמה שממזגת תכונות של רשת חברתית עם יכולת שיווק עסקית יוצאת דופן. להגעה לקהל הספציפי שאתם מחפשים. הוא כבר שם, למה שלא תגידו לו שלום?

פרסום באינסטגרם

הפרסום באינסטגרם עובד!

באמצעות קמפיין ממומן באינסטגרם ניתן להגיע לקהל יעד מדוייק אשר מפולח – גיל, מצב משפחתי, מקום מגורים, תחביבים, תחומי עניין ועוד. הסיבה המרכזית לכך היא התשתית האפקטיבית והחזקה של פייסבוק (אשר קנתה את האפליקציה) באמצעות פרסום באינסטגרם לקוח יכול ללמוד על המוצר, לראות מידע או סרטון עליו ואף להגיע ישר למעמד הרכישה דרך כפתור קריאה לפעולה המוביל לדף הרכישה באתר או דף נחיתה אחר. אינסטגרם הופך גולשים פאסיבים ללקוחות אקטיביים שקונים!

רגשו את הלקוחות שלכם

חשוב לזכור שאינסטגרם היא אפליקציה ויזואלית שהגולשים בה עוברים במהירות בין תמונות וסירטונים. גולשי אינסטגרם עוצרים, ויותר חשוב, משתפים, כאשר הם נקתלים בתוכן ויזואלי ייחודי, מעניין ומקורי. מסר ויזואלי מתוכנן היטב, בשילוב עם שאלה מסקרנת בכותרת גדול ירתום את הגולשים שלכם, ירגש אותם ויגרום להם לפעול – לשתף, לעבור לאתר, לקנות…. תראו את מיתוג החברה, העסק או המוצר בצורה הטובה ביותר כדי שהוא ירצה להישאר, כדי שהוא ירצה לדעת עוד.

לא לשכוח את האשטג

האשטג פופולרי הופך את התוכן שלכם לנגיש יותר מכיוון שגולשים רבים באינסטגרם אוהבים לחפש תחומי עניין באמצעות האשטג (סולמית). מעלים פוסט מסויימים? אל תשכחו לציין מה אתם עושים באמצעות האשטג מתאים. ככל שתשתמשו בהאשטגים מוכרים יותר, הסיכוי של הגולש להגיע אליכם גדולה יותר. זכרו שיש מספר האשטגים פופולריים בישראל. נצלו אותם לטובתכם. רוצים לדעת עוד? בואו לבקר אותנו

שאלות נפוצות‎

כי אינסטגרם הוא דרך אפקטיבית להגיע ללקוחות שלך ומעניק לך יכולת להרחיב ולחזק את המותג. לאינסטגרם יותר משתמשים מאשר לטוויטר (מעל 300 מיליון). משתמשי אינסטגראם קונים – למעלה מ-70% בדקו את המותג והמוצר באינסטגרם לפני ביצוע קניה ו-62% עוקבים אחרי מותגים שהם אוהבים! מעבר למספרים, אינסטגרם מאפשר לך להציג את המוצרים שלך באופן דינמי, למקם אותם בהקשר מעניין, וליצור קשר רגשי למותג. אבל, הכי חשוב – תמונה “מוכרת” בלי למכור. תמונה באינסטגרם זה לא פרסומת אבל היא מוכרת את החוויה. וזה מה שאתה רוצה בעצם, לא?

ממש לא. למעשה, מי שחשוב הוא המוצר שלך וההקשר שבו הוא מצולם. חשבון אינסטגרם עיסקי מציג את המוצר, את אופן השימוש בו ולקוחות מרוצים שמשתמשים במוצר. בדרך כלל מתווסף קישור לאתר שלך כדי לייצר תנועת גולשים.

בוודאי שאתה יכול. אתה גם היצרן, גם בעל העסק, גם המשווק וגם המפרסם. אתה אושיית פייסבוק, חיית אינסטגרם ואתה אפילו מוצא זמן למכור את המוצר שלך רבע שעה ביום – כי זה מה שנשאר לך אחרי שטיפלת בעצמך בכל הדברים האחרים. עכשיו ברצינות – פרסום וקידום באינסטגראם, בדיוק כמו בפייסבוק ובגוגל הם התמחות הדורשת, ידע, ניסיון, תשומת לב שוטפת והבנה של המדיום. תשאיר לנו את הקידום באינסטגרם כדי שאתה תוכל להעלות את התמונות שלך מהחופשה ביוון.

הרבה מאוד דברים שייצרו לך לידים ומכירות – אפשר לבצע קידום של מבצעים מיוחדים. אפשר להגדיל טראפיק של מבקרים באמצעות עבודה נכונה עם תמונות וקישורים לאתרים שלך. אפשר לבנות שילוב והרחבה עם פייסבוק. אפשר לבצע פעילויות מיתוג באמצעות תמונות לייפסטייל מתוכננות. זהו ערוץ שיווקי ממדרגה ראשונה.

אפשר אבל לא כדאי. התמונות שמועלות במסגרת שיווק באינסטגרם הן תמונות מתוכננות, מבוימות ומותאמות לקהל היעל שלך ולמוסכמות השימוש באינסטגרם. הקפדה על איכות תמונות, פילטרים, תאורה וגדלים, ללא קידום מכירות פראי, אבל עם קישור רלוונטי לאתר או לפייסבוק, מייצרים את האימפקט הרצוי.

אנחנו מבצעים ניתוח מותג ומוצרים, בודקים את קהל היעד שלך ומגדירים אסטרטגיה שיווקית. על בסיס מידע זה, מתחילים לייצר את נוכחות האינסטגרם – בניית פרופיל, העלאת תמונות רלוונטיות, קישורים, שימוש מושכל בהאשטגים, חיבור עם מובילי דעה באינסטגרם וביצוע מעקב שוטף וניהול החשבון. פשוט, נכון?

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!