מיתוג חברה חדשה דורש ראשית עריכת אפיון עומק של החברה, בדיקת המתחרים שלה בשוק ומה הערך והיתרונות האחרים שיש לה להציע בשוק הזה.

חברה חדשה שיש לה גם משהו חדש להגיד, זו חברה שיכולה להפוך למותג תחת המטרייה של "חברה חדשה שהיא מותג". כמו שאנו מדגישים בכל המאמרים שלנו – מיתוג הוא לא רוח וצלצולים. הוא מתבסס על אמת שונה, אחרת ייחודית שמקנה למותג את הערך המותגי שלו. בלעדי זה אין לנו מותג. אבל זה בדיוק המקום לציין כי גם שיטה, דרך עבודה ואיכות גבוהה של כל עסק או חברה גם הם ראויים למיתוג. כלומר לא חייבים להמציא את החשמל אבל חייבים להציע איכות. מיתוג ואיכות זה הולך ביחד.

במה מפעילה האיכות את המותג?

כאשר אנשים חוברים למותג, הם מתחברים למוצר, מתחברים לעיצוב לוגו שלו, מתחברים למה שהוא משדר, יותר מכך הם מצפים להרבה ממנו. הם לא מצפים לגלות שערה בצלחת מרק של מסעדת גורמה של השף הזה וההוא, אבל אם זה יקרה להם בשניציליה על הדרך באיילון, אז הם לא יעשו מזה עניין. כלומר- מותג מעורר ציפיות והוא זה שבעצם מלמד את קהל היעד שלו כמה לדרוש ממנו. במילים אחרות אם המותג היה מדבר הוא היה אומר אני הכי טוב, תבחרו בי אבל הוא גם אומר- אם תגלו שאני לא הכי טוב, אני מוכן לשמוע ביקורת. כלומר, יש פה דו שיח על איכות וזה מה שעושה מותג למה שהוא.

חברה חדשה- שירות לקוחות מעולה זה מיתוג!

הדברים שקהלי יעד חשים כלפי מותג הם נאמנות ותחושת ביטחון מולו. מותג זה דבר שהוא לא מאכזב, הוא תמיד באותה איכות, הוא לא משתנה והוא יודע לתת שירות לקהל שלו. בחברת מיתוג כמו שלנו אנחנו תמיד נבדוק איך חברה חדשה כלשהי שרוצה להתמתג מתייחסת לנושא השירותיות שלה. שירות לקוחות מעולה זה מיתוג וזה בא לידי ביטוי בכל התקשורת עם הלקוח החל מטיפול בתלונה, ועד החזרת מוצרים, פיצוי ועוד. בעולם השפע הצרכני של היום, כל הנושא של שירות הלקוחות בהחלט עושה מיתוג לחברות שיודעות שכדי שהלקוחות שלך יחזרו אליך, תגרום להם להרגיש שעשית בשבילם הכול, וגם כאשר מדובר בפיצוי כספי, התנצלות וכו'.

חברות גדולות שכבר הפכו למותג מחזיקות מחלקות גדולות של מוקדני שירות לקוחות, שכל תפקידם הוא ליישר קו בין הלקוח לחברה ולגרום לשימור לקוחות חיובי. מותגי על ידועים באפס עזיבת לקוחות, אמינות ושירותיות ברמה הגבוהה ביותר והכול על חשבון המותג. במיוחד היום אין ספק כי מיתוג עסקי של כל חברה נשפט גם דרך מחלקת שירות הלקוחות שלו.

אז עכשיו שאתם יודעים קצת יותר על מיתוג, איך אתם רוצים להתחיל תהליך של מיתוג לעסק שלכם?

 

מעוניין בחברה מצויינת שמתמחה בעיצוב לוגו?, כנס>>> לוגו