כל חברת סטארטאפ רוצה לכבוש את השוק, לחיות את החלום ולהתקדם לשלב הבא ולפרוץ. חברות סטארטאפ רבות כושלות להגיע לשוק עקב מיתוג לא נכון למרות שפיתוח המוצר נחשב כהצלחה. מיתוג סטארטאפים כולל מיתוג נכון. מיתוג שייצור חשיפה עם המשקיעים הנכונים, והקהל הרלוונטי. מיתוג שיתן את המקור לגיוס הכסף הרלוונטי והחדירה לשוק. מיתוג מיתוג סטארטאפים על ידי חברה מקצועית היא צעד בטוח להפוך כל סטארטאפ להצלחה מסחררת.

ניתן לראות בעשור האחרון יזמים רבים אשר ניגשים לעולם הסטארטאפ. עולם זה נגיש, משתלם ויכול להפיק רווחים רבים. אך מיתוג סטארטאפ הוא צעד שמתבקש. מתבקש להצלחת התהליך וכדי לבלוט מעל שאר המתחרים. מיתוג נכון עוזר בכמה רבדים מרכזיים ובכך נותן כבר בהתחלה, בשלב פיתוח הסטרטאפ יתרון גדול וברור. יתרון הנותן המון ושם כל חברת סטארטאפ במרכז ומעל כל השאר.

מיתוג סטארטאפים – למה זה כדאי?

  • גיוס כסף: מעטות חברות הסטארטאפ היכולות להתקיים באופן עצמאי, חברות רבות אשר נמצאות בשלב פיתוח המוצר צריכות עזרה כלכלית. עזרה שתיתן להן קצת שקט נפשי להמשיך במלאכת פיתוח המוצר. כדי למצוא את אותו המקור הנדרש לגיוס הכסף יש למתג כבר בשלב זה את המוצר ובכך את החברה בצורה הטובה ביותר, בצורה שהמסר המרכזי עובר בה, מסר שיגרום למקור המימון לחשוב שזוהי חברה ששווה להשקיע בה, זוהי חברה שיודעת מה היא רוצה וההון ההתחלתי שאני נותן לה שווה את ההשקעה. תדמית היא הכל בכל שלב! ראייה ברורה של אסטרטגיה שיווקית תגדיל את הסיכויים לקבלת המימון ובכך את הסיכויים להצליח.
  • הצגת הקונספט: כאשר משקיע פוטנציאלי רואה את העסק שלכם, את המוצר שלכם, את מה שאתם הוא צריך לראות הכל בדרך הנוחה, היעילה והאפקטיבית ביותר. חברה המתמחה במיתוג תעשה את זה בדיוק! שימוש במעטפת מיתוג ייחודית המותאמת אישית לעסק תמשוך את תשומת הלב של מקורות המימון ובכך יניע אותם לפעולה המתבקשת – השקעה במוצר שלכם. השקעה בסטארטאפ שלכם.
  • שפה עיצובית: רושם ראשוני הוא הכל, גם למשקיעים שלכם וגם לקהל שלכם, דברו בשפה של המוצר שלכם, תשדרו שאתם רוצים להיות הכי טובים בתחום, חשיבה והשקעה מירבית בהיבט עיצוב לוגו של חברת הסטאראפ תוך התאמה מלאה לשפה השיווקית של המוצר תהפוך אותו כבר בהתחלה למוצר שידברו עליו המון. מוצר של חברה ממותגת. חברת סטארטאפ שכאן להישאר ולהצליח.

סטארטאפ הוא רעיון מבורך, העולם אוהב חדשנות ולכן האפשרות להגיע לקהל יעד הרוולנטי היא אינסופית. הדרך להגעה לתוצר הסופי דורשת השקעה רבה גם במיתוג וכאן אנחנו נכנסים. כדי לעזור לכם בתהליך ולוודא שאת הרעיון שלכם… אף אחד לא יפספס. מיתוג סטארטאפים שעובד – כי הדרך להגשמת החלום קרובה מתמיד.

מוזמנים לבקר אותנו גם בגוגל מפות >>> מיתוג עסקי