כאשר בישראל פועלות למעלה מ-4,000 קוסמטיקאית יש לדאוג לפעולה כמו מיתוג קוסמטיקאית, על מנת לעמוד יפה בתחרות הגדולה. תעשיית הקוסמטיקה בכלל, מגלגלת 1.1 מיליארד שקל בכל שנה בישראל. יש לציין כי על פי הסטטיסטיקה, כ-48% מהנשים בישראל מבקרות באופן קבוע אצל קוסמטיקאית והגברים המבקרים אצל קוסמטיקאיות הם 6%. 

על מנת להתחיל לשווק ולפעול עבור  מיתוג קוסמטיקאית, יש להתחיל את השיווק באמצעות החברות וחוג המכרים שלה, כך שהיא יכולה להזמין כמה מהן ולהציע טיפול פנים בחינם, כך שחלק מהן שתהיינה מרוצות תישארנה כלקוחות קבועות.

יש ללכת בכל תקופה קבועה להשתלמויות, לתלות כמה שיותר תעודות ולעצב מכון יופי שיהיה מזמין נקי ושיהיו בו את המכשירים המשוכללים ביותר וכן, את מוצרי הקוסמטיקה הטובים ביותר. מומלץ לפתוח מכון לקוסמטיקה אשר יהיה בו הכול והכוונה היא לכל השירותים , החל מטיפולי פנים ועד לפדיקור, מניקור וכל מה שקשור לבניה וטיפוח ציפורניים, הסרת שיער וכדומה. יש להתמחות בתחום מסוים ומבוקש כגון טיפולי אנטי אייג’ינג אשר הפכו למבוקשים מאוד בקרב נשים שעברו את גיל ה-40.

מיתוג קוסמטיקאית באמצעות אתר ודף פייסבוק עסקי

אין עסק היום אשר אין לו אתר אינטרנטי. קוסמטיקאיות יכולות לפתוח אתר מקצועי באמצעות חברה לבנייה וקידום אתרים על מנת ליצור מיתוג קוסמטיקאית. חברה מקצועית של מיתוג ובניית אתרים פשוט “יורה בכל הכיוונים” ולכן פלטפורמות נוספות כגון רשתות חברתיות אשר הבולטת בהן הינה “פייסבוק” ו- “אינסטגרם” אשר הינן כלי פרסומי למיתוג יעיל וזול. מומלץ לפרסם תגובות לקוחות  שהיו מרוצות, מה שייצור אמת בפרסום ויגרום ללקוחות חדשות להגיע למכון הקוסמטיקה. ניתן לבנות אתר שניתן יהיה לרכוש ממנו מוצרי קוסמטיקה שהקוסמטיקאית משווקת ואפילו ליצור מדי פעם באז של מבצעים משתלמים למשיכת לקוחות חדשות נוספות.

אמנם מומלץ למשוך לקוחות באמצעות מבצעים ומחירים זולים יותר , אך רק לתקופה מסוימת, היות וגם בתחום הקוסמטיקה המוצרים והמכשירים הטובים באמת, יהיו יקרים. כמו שלקוח אינו יבחר ברופא זול לשיפור בריאותו, כך גם  נשים תיבחרנה בקוסמטיקאית הטובה ביותר, כזאת שאף משווקת מוצרי טיפוח יקרים והן מוכנות לשלם. יש לדעת כי כאשר לקוחה משלמת מחיר גבוה על טיפול הפנים ועל תכשירי קוסמטיקה לטיפוח עור הפנים והיא מרוצה היא אף לא תתלונן על המחיר.

לבחור חברה המתמחה במיתוג קוסמטיקאיות

ממש כמו בכל תחום, גם חברות מיתוג המתמחות במיתוג קוסמטיקאית יש לבחור בקפידה שכן בכל מקצוע ומיתוגו, ישנם אנשי פרסום שכבר התנסו והצליחו שנים במיתוג עסקי של מכוני קוסמטיקה והצליחו ליצור שם ומוניטין. יש לעבוד גם בתחום המיתוג בפרסום באמצעות  כרטיסי ביקור שהלקוחות תקבלנה בכל ביקור במכון, בכנסים והשתלמויות אשר בהן משתתפת הקוסמטיקאית.