שיווק באינסטגרם – כי העולם שייך לצעירים

הרשת החברתית אינסטגרם לא ממש חתמה על פטנט, אבל גם לא הביאה עימה בשורה חדשנית שלא ידענו עליה קודם לכן. אבל מה היא כן עשתה? אינסטגרם מינפה רעיון די פשוט שהפך אותה למעצמה. אז דקה לפני שאתם מתחילים את פעולת שיווק באינסטגרם ואת הטאקטיקה של אסטרטגיית השיווק והפרסום, מחלקים תקציבים או מתחילים בבניית תכניות עבודה יש לדעת לעומק מה כוחה של הרשת החברתית אינסטגרם ומדוע יש להקים פרופיל עסקי ופעיל.

פרסום עסקי ממומן בסטורי  יגרום לחשיפה מוגברת באינסטגרם

כל בעל עסק יכול לשווק ולפרסם בסטורי באופן ממומן, כך שניתן כבר לגרום לחשיפה אדירה באמצעות וידיאו קצר. העלאת ערך המותג של בעל עסק, המעוניין להיחשף כמה שיותר באמצעות שיווק באינסטגרם או פרסום בפייסבוק. על פי הסטטיסטיקה, משתמשי האינסטגרם הם 75% נשים והגילאים הנעים הם 18-30. ניתן למצוא משתמשים גם בגילאי 18-50. כבר הועלו כמיליון תמונות וישנם 200 מילין משתמשים שהם פעילים  מדי יום. בשנה שעברה הוצא סכום של 5 ביליון דולר על שיווק ופרסום באינסטגרם וכן, ישנם פי שניים סרטונים מכל פלטפורמה חברתית אחרת.במידה ופתחתם חשבון  באינסטגרם  מומלץ להגדיר אותו כחשבון עסקי. אם יש לכם פרופיל פרטי באינסטגרם, אשר נהנה מעוקבים באמצעות כמה פעולות פשוטו תוכלו להפוך אותו לחשבון עסקי. הפרופיל המומלץ ביותר הוא שם העסק. יש להוסיף כמובן פרטים מזהים כגון מס’ טלפון כתובת וכדומה.

קידום ושיווק העסק באינסטגרם יביא לתוצאות מוכחות!

כשאר אתם מקדמים את העסק שלכם באינסטגרם, האפשרות שלכם כבעלי חשבון עסקי היא כזאת שכל תמונה אשר תשתפו, תוכלו לקבל הצצה לגבי הפוסט כגון מספר החשיפות, כמות הצפיות, המעורבות בפוסט, שיתופים וכדומה. אלה הם נתונים משמעותיים אשר באמצעות נתונים אלה, תוכלו להשיק את המסקנות לגבי שיווק באינסטגרם. למשל תוכלו ללמוד כיצד ניתן יהיה להשתפר ולהגיע לקהל הרלוונטי. ניתן אף לדייק בתוכן בהתאם למה שהעוקבים מצפים מכם.לדוגמא אם אתם חברה אשר מוכרת מוצרי טיפוח, אתם מגלים כי בחלק מהמוצרים ששיתפתם אין כמות יפה של לייקים ותגובות אבל אם תעלו וידאו של האפקטיביות של המוצר שלכם קהל העוקבים יגיב פשוט אחרת וכבר תתחילו לראות התעניינות ורכישת המוצר שאותו פרסמתם בווידיאו.

באמצעות שיווק באינסטגרם תלמדו יותר על קהל היעד שלכם

אלה הם חלק מהיתרונות של שיווק ופרסום באינסטגרם.  באמצעות הנגישות המלאה לכל הנתונים, תוכלו בהדרגה ללמוד יותר פרטים על קהל היעד שלכם ולהתאים את התכנים שקהל זה מעוניין לקבל. יש לציין כי אינסטגרם עסקי הוא למעשה נכס דיגיטלי שיש לטפח וההשקעה בו תניב תוצאות יפות ורווחיות

לחזרה לדף הבית