עיצוב אפליקציות

עיצוב אפליקציות הוא משימה מאתגרת, המשלבת סוגים שונים של מומחיות – עיצוב, שיווק, פיתוח תוכנה והבנה עמוקה של ממשק וחוויית משתמש. צוות האפליקציות של אלפא מיתוג עסקי מספק עיצוב אפליקציות וממשקים מתקדמים, כך שיביאו לביטוי הן את המותג ויספקו ערך ללקוחות.

אנחנו אוהבים לבנות אפליקציות ולייצר חוויית משתמש יוצאת דופן עבור הלקוחות שלנו. אנחנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו ניסיון רב שנים בפיתוח ועיצוב אפליקציות – מהפשוטות ביותר ועד למערכות מורכבות.

עיצוב אפליקציות

תכנון ועיצוב אפליקציות - כי זה חייב לעבוד. מייד. תמיד.

בכל יום אנחנו משתמשים בעשרות אפליקציות. הן הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת היום המודרנית. בכל יום מתחרות על תשומת ליבנו מאות אפליקציות חדשות שמנסות להדהים וליצור שוק של המוני משתמשים. יש לכם רעיון לאפליקציה? בתנאי השוק והתחרות אתם חייבים לעצב אותה בצורה מושלמת, בהתאמה מלאה לקהל היעד, תוך מתן חוויית משתמש מושלמת ואפקטיבית. היכולת שלכם, להביא לשוק אפליקציה מתוכננת, מעוצבת ובולטת באיכותה, תמצב אתכם גבוה מעל התחרות ותגדיל את כמות המשתמשים וההתקנות.

עיצוב ומיתוג של אפליקציות - הכרחי כדי לבלוט מול המתחרים

חוויית המשתמש ועיצוב הממשק הם קריטיים בהצלחה וכישלון של אפליקציה. כאשר האפליקציה לא נוחה מספיק, לא מעוצבת ואינה מספקת ערך, הלקוחות לא ישתמשו בה והיא תשכח א ותוסר מהטלפון. עיצוב מדוייק ותכנון מיתוג נכון של אפליקציה, יאפשרו ללקוח לבחור להמשיך להשתמש בה בכל יום ולהפיק ממנה ערך. כאשר אנחנו משלבים את חוויית המשתמש בעיצוב האפליקציה, בניית ממשק רלוונטי ומתאים ומראה ויזואלי בולט ומושך, אנחנו מייצרים ערך ללקוח, גורמים לו להשתמש באפליקציה ולשתף את חוויית השימוש שלו עם הסביבה החברתית שלו. כך אנחנו מתניעים מעגל הצטפרות של לקוחות נוספים ויצירת ערך לעוד ועוד קהלים. כאשר אתם עובדים עם הצוות שלנו, אתם מפיקים תועלת מעשרות עבודות עיצוב ותכנון שביצענו והיא מוטמעת בתכנון ובניית האפליקציה שלכם.

עיצוב אפליקציות - שווה המון כסף

חדשנות וייחודיות הם ערך עבור המשתמשים שמתקינים אפליקציות בטאבלט או בטלפון שלהם. אנו מתחשבים בקווים מנחים אלה כאשר אנו ניגשים לעיצוב אפליקציה – צוות העיצוב שלנו משקיע מאמץ רב בשילוב שבין עיצוב חדשני וייחודי לבין רמה גבוהה של קלות ונוחות שימוש. אנחנו שואפים להגיע לנקודת איזון שתאפשר ללקוח את התחושה שמדובר במוצר חדיש ומתקדם, יחד עם שמירה על עקרונות עיצוב שהופכים את האפליקציה למוכרת וקלה לשימוש. שביעות רצון גבוהה, יחד עם רמה גבוהה של נגישות, שימושיות ונוחות, מסייעים להגדיל את כמות ההתקנות ואת כמות הלקוחות והרי זה הסיפור בסופו של דבר – קהל גדול של משתמשים שמקבל ערך ומייצר עבורכם זרם הכנסות.

שאלות נפוצות‎

אפליקציה לא באה להחליף אתר. האפליקציה היא כלי שמפותח באופן מותאם לטלפונים סלולריים ומייצר ממשק מיידי, רציף ונוח עם הלקוחות שלך. בדרך כלל, האפליקציה מעניקה ללקוח ערך מיידי ומעודדת אותו לבצע שימוש יום-יומי. חשוב על אפליקציה כעל הנציג האישי שלך בטלפון של הלקוח – עם זמינות מיידית, תקשורת ישירה ויכולת להציע ללקוח ערך על גבי מסך הסלולר שלו.

עיצוב אפליקציה לטלפון שונה מבחינה תפקודית וטכנולוגית מעיצוב ובנייה של אתר. כמו-כן, בדרך כלל, תרצה שהלקוח יוכל לעשות דברים שונים מאלה שהוא עושה באתר. אל תשכח גם שהאפליקציה מאפשרת לך שליטה הרבה יותר הדוקה על חוויית המשתמש ומהווה ערוץ תקשורת ייעודי. בנוסף, אפליקציות מפותחות על בסיס מערכות הפעלה סלולריות ומותאמות לגודלי מסך של טלפון ואופי שימוש.

אפליקציה היא שילוב בין מערכת תוכנה, אתר אינטרנט וערוץ תקשורת אישי עם הלקוח. אנחנו מתחילים מניתוח מפורט של אופן השימוש, מטרת האפליקציה והיעדים שתרצה להשיג עבור העסק שלך (מתן מידע, יכולת קניה, יכולת לתקשר, וכיו"ב). על בסיס האפיון, אנו נבצע תכנון ועיצוב של האפליקציה כך שישלבו הן את צורכי העסק, את הערך שניתן ללקוח ושילוב טכנולוגיות רלוונטיות. לאחר אישורך, ניכנס לתהליך פיתוח ובדיקות, עד להשקה והפצה. צוות האפליקציות כולל אנשי פיתוח, חוויית משתמש, מעצבים ואנשי שיווק.

כדי לבחור את סוג מערכת ההפעלה, יש מספר שיקולים – מסחריים (באיזה טלפונים משתמשים הלקוחות שלך?), שיקולי תקציב שיווק (על כמה מערכות הפעלה תרצה לקדם את האפליקציה שלך מהתחלה?), עלויות פיתוח (לעיתים, פיתוח לאפל יקר יותר מאשר פיתוח לאנדרואיד). קיימת גם אפשרות לבצע פיתוח אפליקציה על בסיס טכנולוגיות web, כך שהבחירה מתבצעת על בסיס אפיון ראשוני.

כמובן. קיים מגוון רחב של אפשרויות להפיק רווחים מאפליקציה – באמצעות פרסומות, אפשרות לקניה של המוצרים שלך, תשלום מלקוחות או מינוף האפליקציה כדי לייצר לידים שיהפכו להכנסות נוספות. חשוב מאוד להגדיר כבר בתחילת הדרך, מהי מטרת האפליקציה ומה תרצה להפיק ממנה עבור העסק – ערוץ שיווק, ערוץ מסחרי וכיו"ב.

באמצעות עיצוב אפקטיבי ומינוף הניסיון השיווקי שלנו. במהלך עיצוב האפליקציה שלך, אנו מנצלים את הניסיון המצטבר שלנו במובייל, כדי להציע לך עיצוב אפקטיבי שמייצר בולטות, מתאים למותג שלך ומתפקד ככלי שיווקי.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!