עיצוב דפי נחיתה

דפי נחיתה אפקטיביים מייצרים תנועת גולשים והופכים גולשים ללקוחות משלמים. עיצוב מדויק ומוקפד של דפי נחיתה, המותאמים לפי מידה לקמפיין השיווקי ולאסטרטגיה העסקית שלכם, יגדילו לידים ומכירות – תרומה מהותית לשורה התחתונה. דפי נחיתה הם חלק משמעותי בפאזל ששמו מותג עסקי ואסטרטגיה שיווקית – הם משמשים כזרוע הארוכה שלך למשימות קידום קמפיינים, הגברת תנועת מבקרים באתר, איסוף לידים ושיפור תוצאות עסקיות – וזהו הערך המוסף שמספק עבורך צוות בניית האתרים של אלפא ברנד.

עיצוב דפי נחיתה

עיצוב דפי נחיתה - הדרך האפקטיבית להצלחה בשיווק דיגיטלי

הייעוד של דף נחיתה הוא לגרום למבקר, לגלות עניין במוצר או בהצעת הערך וליצור קשר – להפוך לליד. דף נחיתה יעיל מבצע זאת באמצעות הנעת הגולש לפעולה – באמצעות השארת כתובת אי-מייל, טלפון הצטרפות לרשימת תפוצה, הבעת רצון לקבלת חומר, ועוד. דף נחיתה אפקטיבי, עושה זאת באמצעות עיצוב מתאים, תוכן אמין ומניע לפעולה, מבנה דף ייעודי ומותאם לקהל היעד ותשתית טכנולוגית רלוונטית.

עיצוב דפי נחיתה - היופי שבטכניקה

לא כל אחד יכול לעצב דף נחיתה (לפחות באופן מוצלח) כדי לעסוק במלאכת עיצוב דפי נחיתה צריך לדעת בדיוק מה הלקוח רוצה, איך אותו רצון יצא לפעול בדף הנחיתה, איך לדבר עם הגולש בשפה העיצובית של דף נחיתה, איך לא להעמיס מדי מידע אך עם זאת איך לספק את המידע הרצוי. אצלנו באלפא ברנד מיתוג עסקי עובדים מיטב המעצבים הגרפיים שיודעים להראות את המחשבה של כל עסק בצורה הטובה ביותר בשפה עיצובית באמצעות אלמנטים גרפים מותאמים אישית

דף נחיתה - הלקוח נוחת בעסק שלך

היופי בדף נחיתה זה שהלקוח מגיע אליך, הוא כבר בדלת הכניסה וכל מה שצריך זה להכניס אותו ולתת לו להכיר את המוצר שלך, את מיתוג העסק ששלך, את החזון שלך. בין אם הלקוח הגיע דרך באנר או דרך קישור – עיצוב דף נחיתה צריך להיות ממוקד וקולע עם חווית משתמש נוחה ואידיאלית , כדי שהגולש יפיק את המיטב מהנחיתה לדף ובכך יהפוך מגולש ללקוח!

שאלות נפוצות‎

חשוב על דף נחיתה כעל חלון הראווה של החנות שלך – שיכול להיות בחנות או בכלל במקום אחר! דף נחיתה אפקטיבי, ממוקד במשיכת מבקרים לבקר בחנות שלך ולייצר איתם קשר – כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים. דף נחיתה הוא כלי שיווקי לקידום המוצרים והשירותים שאתה מציע – באמצעות מבצע, הצעה או הזמנת מבקרים לקבל ערך כלשהו.

האמת, למה לא? אתה בטח עושה אותו דבר כשאתה רוצה להחליף דלת בבית ומשתמש בדלת שיש לך מהאוטו, נכון? דף נחיתה ואתר אינטרנט הם שני כלים שונים שמיועדים למטרות שונות. אנו יוצרים עבורך דף נחיתה על בסיס הגדרת אפיון ותוך שמירה על כללי המיתוג של העסק שלך אבל אל תשכח – דף הנחיתה מותאם לצורך ספציפי ויחיד של הגדלת כמות הלידים ומבקרים באתר שלך ולכן, משתמשים בו בעיצוב מותאם, חווית משתמש שונה ועוד.

כמות דפי הנחיתה משתנה בהתאם לקמפיין השיווקי שלך. אם יש פניה לסוגי קהל שונים, אנחנו נמליץ לייצר מספר דפי נחיתה, המותאמים לכל פלח שוק. באופן עקרוני, דפי נחיתה הם כלי שיווקי לעבודה שוטפת – לצורך מבצעים, הגדלת כמות מבקרים באתר, יצירת לידים או סיוע לערוצי שיווק נוספים. ככל הדף הנחיתה ממוקד יותר ומותאם יותר למטרות השיווק שלו, רמת האפקטיביות שלו תעלה משמעותית.

באמצעות עיצוב רספונסיבי והתאמה לסוגי הפלטפורמות השונות. אם נחליט על דף נחיתה שממוקד בלקוחות שגולשים בסלולרי, מבנה ועיצוב הדף (ויזואלית וממשק המשתמש) יותאמו לסוג גלישה זה. שימוש בטכנולוגיה רספונסיבית, מאפשר התאמה אוטומטית לסוג ההתקן שממנו מגיע המבקר – טאבלט, טלפון, מסך מחשב.

אנחנו מתחילים באפיון – מטרת הדף, פילוח שוק היעד, בדיקת מתחרים וקבלת מידע לגבי ההצעה או המוצר. על בסיסי ניתוח זה, אנו מתאימים את המבנה, התכנים ואת הטכנולוגיה, בשילוב עם אמצעי השיווק הרלוונטיים. כל הנתונים האלה משמשים את צוות העיצוב והפיתוח לבניית הדף והעלאתו. מערכת הבקרה שלנו מאפשרת לקבל נתונים לגבי הדף כך שתוכל לבצע התאמות ושינויים במידת הצורך.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!