באמצעות מיתוג עסקים – גם אתם יכולים להצליח למנף את העסק שלכם ובגדול! אם רק התחלתם את המסע שלכם בתוך האינטרנט, זהו השלב הכי טוב להתחיל לגבש תשתית מיתוג. ומהי תשתית מיתוג טובה? עליה להיות קליטה, מובנת, מוכרת ומפתה, כזו שתגרום כמעט לכל אחד לומר שאתם הם ספקי השירות או הפתרון שלו, ולא המתחרים. מה אתם צריכים, אם כן, כדי לצאת למסלול מוצלח של מיתוג עסקי? במאמר זה אנו מסייעים לכם לגבש את סל המיתוג המלא שאתם צריכים בשביל לצאת לדרך חדשה.

לוגו ויזואלי חכם, קליט ושנון

עיצוב הלוגו שלכם הוא חברכם לעת צרה, הוא יסייע לכם לשווק את עצמכם בימים שלא תוכלו לכתוב מאמרים ולעסוק במשימות קידום, והוא שיזכיר לקהל שאתם קיימים. לכן, מאד חשוב להכין לוגו ויזואלי בחוכמה ולייעד אותו לאן שצריך במסגרת מודעות, ג’ינגלים וכל פרויקט אחר. לא חשוב מה תכתבו שם, איכותו של הלוגו תעשה את העבודה, למרות שבהמשך נלמד שגם למשפטי המיתוג ישנה משמעות ענפה. לוגו מוצלח יכול להתבסס על 2 סוגי תבניות: או שמשתמשים רק בפונט, רצוי פונט מקורי שנבנה בממשק בניית גופנים כמו זה של אדובי פוטושופ, עם שם העסק ומשפט ג’יגגל קצר של 3-5 מילים, או שמשתמשים באייקון של מוצר או כלי עבודה מרכזי בתחום, בליווי שם העסק. בשני המקרים הלוגו צריך להיות קריאף ברור, מובן ואטרקטיבי בצבעים שלו. רצוי להשתמש בכמה שפחות מהם כדי ליצור תשתית ויזואלית לא מבלבלת.

משפטי ג’ינגל חכמים שיסייעו למתג את העסק

לכל עסק יש את מה שמאפיין אותו ועושה אותו למיוחד באמת. ישנם בתי עסק שהתחום בו הם עסקו היה ראשוני כאשר הם הביאו אותו לארץ ולכן הם יכולים לטעון שהם הראשונים בישראל. ישנם בתי עסק בהם עובדים בסביבה פסטורלית או לחילופין עירונית תוססת, וזה יכול לשמש כקרש קפיצה מכירתי. ישנם בתי עסק מקצועיים ומדויקים המספקים את השירות בנישה מיוחדת, לעתים פרי פיתוחם, וזה יכול להיות חלק מתשתית משפטי המיתוג. הדברים שעושים את העסק שלכם מיוחד אל מול המתחרים הם שצריכים להופיע בקמפיינים שלכם ובעיצוב האתר שלכם. בדרך זו אתם ממתגים את עצמכם כמועדפים על האחרים וכנעלים עליהם בתחומים רבים, מה שיניע רבים לבחור בכם ולא בהם.

שימוש מעשי בתשתיות מיתוג

תשתיות מיתוג ניתנות לשימוש בגוגל אדוורדס, גוגל אדסנס בסרטוני יו טיוב, פייסבוק ממומן, אינסטגרם ממומן וכל פרויקט אחר ברשת חברתית כלשהי. ניתן להוביל מודעות ממותגות לדפי נחיתה, לאתר אינטרנט או למאמר כתוב שהייתם רוצים שהקהל שלכם יקרא.