עיצוב לוגו הוא אחד השלבים החשובים במיתוג עסקי של כל עסק וחברה. מעבר לעיצוב הלוגו והתאמתו לערכים, לתועלות ולתדמית העסקית שעליו לשדר ללקוחות, לוגו צריך להיות בעל מאפיינים טכניים מדויקים, שיאפשרו לך להשתמש בו בכל אמצעי מדיה, גדול כקטן כאחד – בלי שתצטרך להשקיע שוב ושוב בהתאמות יקרות ובשיפורי עיצוב אינסופיים.

לכן, רגע לפני שאתה בוחר סטודיו למשימת עיצוב לוגו, מומלץ מאוד להכיר את עולם המושגים בו תיתקל במסגרת תהליך המיתוג לעסק. אחד מהמושגים הבסיסיים ביותר הנוגעים לתהליך עיצוב לוגו הוא "גרפיקה וקטורית", או במינוח היומיומי "לוגו בפורמט וקטור".

גרפיקה וקטורית מבוססת על מערכת נוסחאות מתמטיות, המאפשרות למעצב לשנות את ממדי התמונה או הלוגו ללא כל פגיעה באיכות וללא כל עיוותים. זאת, בניגוד לתמונה או לוגו המעוצבים במערכת פוטושופ ושאינם וקטוריים. במקרה של עיצוב לוגו שאינו וקטורי, הגדלת הלוגו תחשוף את הפיקסלים המרכיבים אותו ולמעשה, תגרום ללוגו להיראות מפוקסל ומטושטש בעת הדפסה במידות גדולות, כגון ביתני תערוכה, שלטי חוצות וקירות פרסום.

עומד להתחיל בפעילות מיתוג עסקי ולבחור סטודיו לשם עיצוב לוגו? הקפד לוודא שעיצוב הלוגו החדש שלך יבוצע בפורמט וקטורי, תוך שימוש בתוכנות מתאימות כגון Freehand או illustrator. כמו כן, בדוק שהסטודיו או כל משרד מיתוג שבחרת לצורך מיתוג לעסק או עיצוב לוגו, כולל צוות מקצועי ומנוסה, השולט היטב בכלים אלו ומסוגל להעמיד לרשותך לוגו וקטורי המתאים לכל שימוש.

מעוניינים במשרד פרסום המתמחה במיתוג? >>> מיתוג עסקי