הרבה בעלי עסקים וחברות רוצים למתג את העסק שלהם לבד, אבל מיתוג זה לא דבר חובבני. אם אתה לא מבין במיתוג, יש לך ראייה שיווקית, עסקית, הבנה בפרסום ורצון להשקיע במיתוג- לא תוכל להיות ממותג. העניין הזה של “מיתוג עצמי” הוא מאוד ישראלי. זה כמו לשתול לבד גינה (שנובלת…), להקים את הסככה בחצר שמתמוטטת…) ועוד ועוד. אחת הטעויות הכי גדולות שעושים בעלי עסקים, בחלק מהתהליך של מיתוג עסקי שלהם ברשת, זה לבקש מהחבר של הבן דוד שלהם שלמד מחשבים בתיכון שיבנה להם אתר אינטרנט.

מעשה באתר מיותר!

מעשה שהיה כך היה. למשרדי אלפא ברנד שלנו, חברת מיתוג מהמובילות ברשת, נכנס בעל עסק לשיווק חומרים מסוכנים והתעניין בקידום האתר שלו. הוא אמר שהאתר מצליח מאוד, אומנם לא מכניס לו לידים אבל יש לו אתר מקסים.

מסתבר שמה שהיה מקסים באתר שלו, לא היה מקסים בעינינו. הויז’ואל היה מינורי וכלל תמונה מלבנית של משאיות נעות בכבישי הארץ (מה הקשר לחומרים מסוכנים אלוהים יודע). ההתלהבות שלו הייתה בעיקר מכך שהמשאיות נסעו, כלומר לא היה להם פנצ’ר אחרת קשה להסביר מה הן בדיוק תרמו לאתר של משווק חומרים מסוכנים כמו נפט וכו’. החומר היה דל, עמוס בשגיאות כתיב, מנוסח ברמה של כיתה ד’ ובפונטים שמזכירים את המגילות הגנוזות…

מבירור קצר שעשינו עמו עלה, כי את האתר “המופלא” בנה לו איזה חבר של חבר, אבל לפי הרמה של האתר זה היה ברור שהידע של בונה האתרים הזה מצטמצם להעתק הדבק ותו’ לא.

כלל ראשון בדרך אל מיתוג עסקי- זה לא תחביב, תפנו לאנשי מקצוע.

 חשיבות האתר – מיתוג עסקי בדיגיטל!

עסק או חברה שמכבדים את עצמם עושים את זה גם דרך האתר שלהם. פנייה לחברת מיתוג כדי לבנות אתר מקצועי היא מחויבת במציאות בה כל גיימינג בונה אתר חובבני. כלומר, אם אתם רוצים להפוך את העסק שלכם למותג, אתם חייבים לעבור דרך חברת מיתוג עסקי ולהתייעץ אתם לגבי האתר שמתאים לכם. מה שמתאים לחברת פיצה לא בהכרח מתאים לעוד חברת פיצה, הרי לא תבצעו הדפסת הזמנות לחתונה לבד בבית נכון? שלו לדבר על המעוף, היצירתיות והקונספט הרענן והחדש הנדרשים מבניית כל אתר. כל אתר הופך להיות חלון הראווה הממותג שלה וככזה- הוא חייב לעמוד בחוקים הנוקשים של איכות, דיוק, בהירות, ידידותיות למשתמש ולהלך קסם על הגולשים.

כלל שני בדרך אל מיתוג עסקי- בניית אתר רק בחברת פרסום ומיתוג  דיגיטלי.

איך העסק המציאותי שלכם יתרומם ברשת!

יש קשר הדוק בין מה שקורה עם כל עסק בעולם המציאותי לבין העולם הדיגיטלי. חייבת להיות זהות של ערכים, הדגשים, יתרונות ובולטות משותפת. קו מנחה שיוצר קונספט אחיד וברור ולכן אתם צריכים לפנות לחברה לפרסום ומיתוג דיגיטלי שתייצר את הרצף המותגי בין חברה במציאות לאתר האינטרנט שלה.

הרבה פעמים הקונספט שמתאים לעולם הדיגיטלי מתגלה כנכון גם בעולם המציאותי, ובניית האתר מעלה גם רעיונות שיווקיים לגבי התפקוד של העסק במציאות. ברשת תמיד חייבים לחדש, לבוא עם איזו בשורה לרשות כל עסק עומדים אפשרויות והזדמנויות שיווקיות כמו: קמפיין, דף נחיתה, קידום ועוד, כל אלה בעצם קובעים איך יראה ויתפקד האתר שלך, כי בניגוד למציאות ברשת אפשר למדוד מה קורה עם הגולשים, מתי הם נכנסים לאתר? כמה זמן הם שוהים ועוד וכל אלה אמורים לתת איזה שהיא אינדיקציה על העסק בכלל.  

כלל שלישי בדרך למיתוג עסקי- צריך להיות קונספט ורצף בין החברה במציאות לבין האתר שלה ברשת.

לוגו, אתר מקצועי, ויז’ואל ותוכן!

לצערנו לא אחת מגיעים אלינו בעלי עסקים עם תלונות שהאתרים שנבנו עבורם לא מייצרים לידים (כמובן שלא אנחנו בנינו אותם, האתרים שלנו מייצרים המון לידים…).

עכשיו צריך להבין איך כל העניין הזה עובד ברשת. זה עובד מהר, מיידי, לגולשים (ובעיקר דור ה-Y) אין בכלל יכולת דחיית סיפוקים ולכן אתר לא ברור, מסורבל, מסובך, עמוס, בלי כותרות, עם לוגו חלש, קשה לניווט, עם תוכן ברמה נמוכה, כולל שגיאות כתיב ותחביר נמוך, ויז’ואל לא מתאים וסיסמאות של שוק, לא יחזיק מעמד שנייה אצל הגולשים והנה הם כבר יעברו לאתר אחר.

כלל רביעי בדרך אל מיתוג עסקי- אתר חובבני יפיל את העסק שלכם לתהומות הרשת.

אם השתכנעתם שאתם זקוקים ליד מכוונת, חברת מיתוג, בוני אתרים מצוינים, אתם מוזמנים לשאול אותנו על טווחי המחירים של האתרים שאנו בונים כדי שנוכל להתאים לכם אתר אשר יכבוש גם את מנוע החיפוש הגדול בעולם, אתר שיטפס ויצעד כאשר מישהו יחפש מוצר או שירות דרך פרסום בגוגל, אתר שכזה הוא אתר – מנצח. ואיך עושים אתר מנצח? באמצעות קידום אורגני בגוגל עם חברתנו – אלפא ברנד מיתוג עסקי.