תחום הקנאביס, התפתח וממשיך להתפתח במהירות עצומה ומדינות רבות בעולם כולו, הפכו כבר את הקנאביס לחוקי. ישנן מדינות רבות בעולם, אשר בהן מונהגת מדיניות של אי הפללה לצמח הקאנאביס , בשל תכונות המרפא שהוכחו מדעית. מדינות אלה הן: מדינות מסוימות בארה”ב, ארגנטינה, מקסיקו, אוסטרליה, הודו, בלגיה, איטליה ,גרמניה ופורטוגל. בשנים האחרונות לאחר מאבק ציבורי ארוך ומתמשך, גם בישראל, אושרה החקיקה בנושא אי ההפללה. אנו כבר רואים כי אפילו קיים מיתוג לקנאביס. ישנם גופים וחברות רבות אשר מייצרות מוצרים הקשורים לקנאביס. למרות ההתפתחות המהירה, כל נושא הקנאביס, עדיין נמצא רק בראשית דרכו בארץ.

זו הסיבה כי מיתוג לקנאביס, הפך לאתגר בקרב חברות חדשות אשר החלו לייצר מוצרים וכל מה שקשור לקנאביס, כולל חברות תמרוקים, אשר מצאו כי שמן הקנאביס, מטפח את עור הפנים והשיער והחלו לייצר סדרות של קרם לפנים, שמפו ומרכך, מסיכות לפנים ולשיער ועוד. גם חברות אשר מייצרות מכשירי אידוי לשמן קנאביס רפואי, עבור חולים שמקבלים קנאביס ברישיון, החלו לפרסם את מותגיהן.

שיפור נגישות הקנאביס לציבור הגביר את הצורך במיתוג

גם חנויות המוכרות מוצרי טבע, החלו להגביר את מיתוג לקנאביס, כאשר הן מוכרות כמוסות, שמנים לריפויים שונים ועוד. מוצרים אלה מצריכים פרסום ומיתוג. כל נושא יזמות הקנאביס רוקם עור וגידים וכן, פיתוחים מעניינים. תחום הקנאביס מסתבר, הביא לשוק כמה מיזמים מצליחים מאוד. משווקים וחברות פארם, עלו על גל הקנאביס והחלו להשקיע מאמצים במיתוג עסקי מצליח שיחד עם המודעות ליתרונות וסגולות הקנאביס המיתוג גורם לרווחים בקרב חברות אלה. ניתן למצוא אביזרי עישון, שוקולד המבוסס על טהרת הקנאביס ועוד

כאשר שחקניות חדשות נכנסות לשוק הקנאביס מיתוג הוא צו השעה

שחקניות חדשות נכנסות לשוק הקנאביס, היות והן צופות רווחים בשל הדרישה הרבה לצמח המרפא. זו הסיבה שעכשיו יותר מתמיד, יש לבצע מיתוג קנאביס, על מנת שם המותג יחדור בקרב צרכני הקנאביס ומוצריו, לפני שהשוק יהיה מוצף בשל הלגליזציה בארצות רבות בארץ ובעולם. גם ברשתות החברתיות, מפרסמים על קנאביס ומוצריו, כך שיש לפנות אל משרד פרסום, על מנת שיסייע במיתוג מנצח. אם אתם חברה בתחילת דרכה, או חברה שהיא וותיקה יותר, אשר מעוניינת לפרסם את מוצרי הקנאביס,  זה בהחלט  הזמן  לפנות לחברת מיתוג המתמחה במיתוג קנאביס ומוצריו, על מנת להגדיל את רווחי החברה ולמתג את המוצרים שיחדרו בתודעתם של צרכני הקנאביס.