מיתוג עסקי באמצעות סרטוני תדמית הוא רעיון מעולה. אין ספק כי הצגת דברים בצורה אינטראקטיבית, ויזואלית וחיה כמו סרטוני תדמית, מעוררים עניין ועשויים לגרום לקשב ולהזדהות יותר מכל קמפיין פרסומי.

יש לו לאדם נטייה לצרוך עניין ובמובן זה אין ספק כי כל סרט תדמית, כוחו בעניין רב מכל מודעה הכי מתוחכמת קיימת. כאשר מדברים אליך אתה מקשיב, כאשר מראים לך, אתה רואה ובסה”כ סרטי תדמית הם חוויה מקיפה, בהשתתפות חושים שונים שמסוגלת להיות משכנעת פי כמה וכמה יותר מכל מימד שיווקי אחר ועסקים רבים שמעוניינים בתהליכים מיתוג עסקי  רואים את העוצמה בכך.

סרטי תדמית אם כך, הפכו לכלי השיווקי החזק ביותר בשנים האחרונות ובעיקר בעידן שבו פרסום באינטרנט הוא הכלי חזק ואפקטיבי. עידן שבו כל אחד יכול להעלות ליוטיוב, לפייסבוק או לכל ערוץ אחר,  כל סרטון שבא להציג את הפעילות שלו, היכולות הנדירות והמיוחדות שלו ולגרום לאנשים ליצור קשר עם תחומים שונים שלא היו נהירים להם עד היום, ונחשפו בסרטוני תדמית של עסקים קטנים וגדולים וחברות.

זוהי הזדמנות אם כך היום, יותר מתמיד לכל עסק או חברה להגיד את מה שלא ניתן להגיד בלי להראות, להציף בפני הלקוחות את אותו תהליך של מיתוג עסקי מוצלח של החברה, את מה שניתן להציג הכי אמיתי שאפשר, לשקף את היתרונות המיוחדים של העסק, להציג המלצות מפי לקוחות ולהפוך את הסרטון לחלון הראווה של העסק שלכם.

סרטון תדמית- אז מהי התדמית?

כמו אתר אינטרנט גם לסרטון תדמית יש סגנון. זה יכול להיות סרטון בסגנון הומוריסטי, סרט אנימציה, סרטון תדמית רציני ומעמיק, אוסף של ראיונות שהופכים לסרטון ועוד. קונספט הסרטון צריך להיבחר בהתאמה לשירות או למוצר המוצגים בו בהתאם לתדמית שלהם. סרטון התדמית חייב להיות חלק אינטגראלי והרמוני בהתאם לקונספט השיווקי הכללי של המוצר והמותג באותו תהליך מיתוג עסקי שבדיוק עכשיו תופס תאוצה וכמובן בהתאם לאותו תהליך קידום אורגני בגוגל של האתר.. הסרטון צריך לתמוך בו, להסביר אותו, להיות השגריר הכי טוב שלו והוא צריך לדעת למכור אותו.

מה שחשוב בסרטון תדמית, הוא ליצור משהו שגולשים יצפו בו מההתחלה ועד הסוף. לדעת להציג את מה שרוצים להציג בצורה מספיק אטרקטיבית כדי שהגולשים לא ינטשו. לא חסרים סרטונים ברשת, אבל אם אתם רוצים לצאת עם סרטון תדמית שגורם לגולשים לראות אותו עד סופו, אתם חייבים חברה כמו אלפא ברנד מיתוג עסקי , חברה שמסוגלת להרים סרטון מקצועי שיוצר עניין.

תסריט, מטרה, אוירה!

להבדיל מקמפיין פרסומי שמנסה לייצר שפה למותג בעצם בחירת קמפיין בסגנון שמותאם למותג, הרי שסרטון תדמית גם עובד בצורה זו. אם לדוגמא מדובר בסרטון תדמית למסעדה, הרי שאפשר לכתוב אין סוף תסריטים שכל אחד מהם יציג אותה באופן שונה. מה שחשוב זה להבין מה אתם רוצים שהגולשים ירגישו בסוף הסרטון, מה אתם רוצים להגיד להם?  מה המסר הכי חשוב שסרטון התדמית רוצה להגיד, ואיך הוא גורם לגולשים להפנים את זה. במילים אחרות- האם המסעדה הזו תגרום למי שרואה את הסרטון לחשוב עליה בפעם הבאה שהוא יהיה רעב. שימוש בכל הכלים החזקים של מיתוג עסקי לעסק בשילוב סרטון תדמית מוצלח ויש לכם מתכון מושלם להצלחה.

כמו כל סרט טוב שגורם לצופים לחשוב עליו גם אחרי הסרט, פה צריכות לפעול בלוטות הטעם והריח, סרטון תדמית של מסעדה משובחת אמור לגרום לגולשים להזיל ריר ולרוץ לחפש משהו לאכול. זה הכוח של כל סרטוני התדמית שאנחנו עושים, וכולם רצים…!