מיתוג עסקי למוצר מתחיל מהגדרת ואפיון המוצר. בחינת היתרונות שלו מול מוצרים דומים בשוק שלו. שיוך המוצר לנישה הצרכנית בה הוא אמור להיות משווק ובחינת היכולת שלו להפוך למותג. כל אלה אמורים בעצם לבוא לידי ביטוי במוצר עצמו. בינינו- אפשר גם למתג סנדוויץ’ השאלה היא מה יש בפנים. כלומר- הערך של המוצר הוא בעצם המותג שלו ואם אין לו ערך- אין לנו מותג.

תהליך מיתוג עסקי של מוצר!

כדי להפוך מוצר למותג ראשית יש לתת לו שם שמתאים לו לשימושיות שלו. שם שעוד לא קיים, שם קליט וזכיר שמזכיר או שיש לו זיקה למוצר עצמו. כי שם חייב להיות מחובר למוצר ולא מנותק ממנו. כלומר- חייב להיות סוג של רצף טבעי בין המוצר והשם שלו, כאילו שהמוצר הזה נולד היום יחד עם השם הזה.

בחירת שם למוצר שהופך למותג, זו חוכמה לא קטנה בכלל. קופירייטר טוב צריך לדעת להבריק בנושא הזה. הוא חייב לבחור שם שהולך להוביל את המוצר שהולך להפוך למותג והשם עצמו הופך להיות חוד החנית של המותג הזה, לכן זהו תהליך שלוקח מוצר, מעניק לו שם ומוליד מותג וצריך לעשות את זה בכישרון רב. זה בדיוק המקום להדגיש שבחירת שם לא נכונה למוצר, עלולה לפגום לחלוטין בתהליך של מיתוג עסקי למוצר.

קמפיין מיתוג עסקי למוצר!

חלק חשוב בחשיפת מותג היא כמובן ההשקעה שלו שאמורה להיות מלווה ביחסי ציבור ובחדירה לתקשורת וזה בעצם חלק מתהליך של מיתוג. חברת האם של המותג מודיעה לעולם שהנה נולד מותג חדש ומזמינה את קהלי היעד שלו לבוא ולעשות היכרות אתו, כלומר לצרוך אותו.

מאוד חשוב שהקמפיין של אותו מיתוג עסקי למוצר יפרוש בפני קהלי היעד את היתרונות של המוצר, ואם יש לו יתרונות שאין אותם למוצרים דומים, אז יש להדגיש זאת. בנוסף אמור קמפיין הפרסום להטמיע מסרים לגבי המוצר הזה השימושיות שלו והיתרונות שלו ולהזמין את כולם להתנסות.

מותג חדש- זו ההזדמנות שלכם!

מותג חדש חייב לבוא עם איזה שהיא בשורה בהתאם לה נקבע השם שלו ואך לפעמים אף לוגו חדש המתאים למותג, נבנה תהליך ההשקה והחשיפה שלו וכו’. בדרך כלל המסרים הכי חשובים בכל קמפיין כזה, הוא להודיע לכל העולם ואשתו שהמותג הזה עושה לכם את החיים קלים (אם הוא עושה אותם קלים), או הולך לחסוך לכם, או מקצר לכם את הדרך, או לראשונה בישראל או לא תאמינו מה עוד הוא יכול לעשות וכו’ וכו’. מותג חדש אמור לספק איזה צורך שלא מסופק עד היום, נישה פתוחה שנותרה עד היום ריקה ורק חיכתה שייכנס המותג החדש ויודיע לכולם שזהו- הנישה התמלאה בדבר שכל כך חיכיתם לו. אין ספק כי כל מותג חדש יוצר תחושה של הזדמנות, כדאיות וגורם לך שהרבה אנשים ירצו לממש לו את הדופק ולהבין למה הוא הגיח לעולם, מאיפה ומאין ולראות אם הוא מקיים את ההבטחה שלשמה הוא הפך למותג. ככה יודעים אותו תהליך של מיתוג עסקי הצליח, ובגדול…

השאירו פרטים וקבלו שיחת ייעוץ ללא עלות!

"היה לי רעיון, ותוך 3 שבועות יצרו לי מיתוג עסקי ממש מוצלח"