בניית חנות וירטואלית

איך ניתן ליצור חנות שפתוחה 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה? איך לייצר את הסביבה הנוחה ביותר לבצע קניות, מהבית או מהנייד? על ידי בניית חנות וירטואלית ברשת כמובן!

בניית חנות וירטואלית היא מנוף יעיל ואפקטיבי לבצע מכירות, פעילות שיווק, ניתוח הרגלי קניה וחיזוק המותג שלכם. החנות שלכם היא גם המקום הנוח ביותר עבור הלקוחות שלכם לבצע קניות ברשת.

בחנות וירטואלית באינטרנט, אתם מפיקים ערך מירבי מכל מבקר ומכל לקוח ואתם מספקים את חוויית הקניה המתקדמת, הנוחה והיעילה ביותר עבור הלקוחות שלכם.

עיצוב אתרים

בניית ממשק אפקטיבי לחנות וירטואלית הופכת כל קליק ללקוח

הלקוח שלכם כבר באתר החנות שלכם, חשוב שהוא יהנה מחווית המשתמש, עצרו שנייה וחשבו. נכנסתם לחנות בקניון אך החנות מבולגנות, לא מסודרת טוב והכל מפוזר לכל עבר. תישארו בחנות? רוב הסיכויים שלא… כך זה גם עם חנות וירטואלית. תהליך בניית חנות וירטואלית צריך להיעשות באופן המקצועי ביותר והמותאם ביותר לצורכי העסק, לצורכי האתר. כדי שהלקוח ישאר שם, כדי שהלקוח יהנה שם, כדי שהלקוח יעשה את הקליק הנוסף לפעולת רכישה מוצלחת. גם בשבילו וגם בשבילכם

בניית חנות וירטואלית גם בפייסבוק!

היופי בניית חנות וירטואלית זאת האפשרות לקדם אותה גם בעמוד הפייסבוק של העסק, שילוב מנצח של פלטפורמה מובילה עם הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, הזמן הממוצע של הגולש בדף הפייסבוק ביום יום הוא כביר, מיליוני לקוחות גולשים ברשת החברתית ורק מחפשים את הדבר הבא, את הרכישה הבא. קידום החנות הוירטואלית בדף הפייסבוק יגרום להצלחת החנות עוד יותר ובכך לרווחים נוספים ממקור נוסף.

בניית חנות וירטואלית בהתאמה אישית

אצלנו באלפא ברנד חברת מיתוג לקוחות רבים כבר נהנים מחנות וירטואלית מותאמת אישית הבנויה בדיוק לצרכי העסק, הלקוחות לא מפסיקים לרכוש והעסק לא מפסיק להצליח. זה יכול לקרות גם לך. חנות וירטואלית חכמה עם ניהול פשוט, חנות וירטואלית שמוכרת יותר ומצליחה הרבה יותר. הגיע הזמן להתחיל!  בואו לבקר אותנו

שאלות נפוצות‎

חנות וירטואלית היא כלי אידיאלי לעבודת שיווק ומכירות. ראשית, היא פתוחה 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. לקוחות יכולים להישאר בחנות ללא הגבלת זמן, לראות את כל המוצרים, בזמן שמתאים להם, בקצב שמתאים להם. היתרון הנוסף של החנות הוירטואלית היא יכולת המעקב שלך אחרי כל פרט ופרט של תהליך הקניה וקבלת מידע מפורט על כל נתון ונתון – המוצרים הפופולריים ביותר, מה אנשים קונים ביחד, מתי הם קונים ועוד.

היכולת לרכוש בנוחות ובמהירות את המוצרים שאתה מציע בשילוב עם חוויית משתמש שמקלה על הלקוח לבצע את הקניה, לקבל את המידע הרלוונטי וליצור קשר מיידי לקבלת תמיכה. בנוסף, החנות חייבת להיות זמינה ועובדת בכל זמן נתון – לכן, יש חשיבות רבה לאיכות הפלטפורמה ולטכנולוגיות המשולבות בחנות. כל אלה מגובים בעיצוב אטרקטיבי ואפקטיבי שמאפשר ללקוחות התמצאות מהירה, ואפשרות לבצע את הקניות הן מהמסך והן מהטלפון.

חנות וירטואלית ברשת מספקת מגוון רחב של נתונים אודות ביצועי האתר, נתוני הסחר והתנהגות הלקוחות – הן אלה שקונים והן אלה שלא משלימים את התהליך. לחנות וירטואלית יש ממשק בקרה וניתוח שמאפשר לך לעקוב באופן רציף אחר ביצועי החנות, לבצע שינויים כדי לשפר את חווית המשתמש ולהציע מבצעים ושינוי תמחור בהתאם לביקוש הלקוחות והיצע המוצרים.

באמצעות האתר שלך, דפי נחיתה וקידום אורגני וממומן במנועי חיפוש ורשתות חברתיות. כדי לבצע הגדלה של כמות מבקרים באופן עקבי, נעזור לך לבנות תוכנית שיווקית שבה נבצע אפיון של הלקוחות שלך, פלח השוק שבו אתה פועל וניתוח התנהגות לקוחות. על בסיס נתונים אלה, נציע שילוב של כלים וקמפיינים שיווקיים שיסייעו לך להגדיל מכירות.

חנות וירטואלית משלבת רכיב של סליקה של אמצעי תשלום שונים (כרטיסי אשראי, paypal) יחד עם מערכת שמנפיקה חשבונית וקבלה בשילוב עם מערכת דיוור אוטומטית ללקוח. במסגרת אפיון ובניית החנות, אנו מגדירים ביחד איתך את התהליך ואת מערכת התשלום הרלוונטיות עבורך.

חנות וירטואלית מציעה אפשרויות רבות לקשר עם הלקוחות – באמצעות דואר אלקטרוני, איש תמיכה וירטואלי, צ’אט משולב באתר וכמובן הפניה לשירות מענה טלפוני. כחלק מתכנון חוויית הקניה והשירות, נגדיר את כלי העבודה המתאימים ביותר לפרופיל העסק שלך.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!