עיצוב אתרים

עיצוב אתר בהתאמה אישית מעניק לעסק שלך את הכח להיות שונה ומבליט את הערכים המוספים של המותג שלך.
אלפא מיתוג עסקי מספקים עבורך שירותי בניית אתרים איכותיים עם עיצוב אשר עומד בסטנדרטים הגבוהים בארץ ובחו״ל, הן מבחינת ממשק משתמש והן מבחינת חוויית גלישה.

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מותאם לעסק שלך

החלק הכי חשוב בעיצוב אתר הוא ההתאמה שלו לעסק, למסר השיווקי של העסק, לרעיון מאחורי, לשדר באותו קו של מיתוג העסק וגם ההבנה של הצרכים השונים של הלקוחות שלך. מלאכת עיצוב האתר צריכה להיעשות עם מתכנת האתר והמעצב הגרפי כדי להפיק תוצאה מדוייקת, איכותית שתראה בדיוק את העסק כפי שאתה רוצה וכפי שהלקוחות שלך רוצים. עיצוב אתר איכותי הוא כוח משמעותי בדרך להצלחה של האתר, עבור קידום אורגני ובדרך להצלחה של העסק.

עיצוב שפה גרפית

אלפא ברנד מתמחה ביצירת שפה גרפית מותאמת אישית לעסקים, החשיבות של שפה גרפית באתר היא חשובה מאין כמותה, באין אם זה עיצוב נקי ואלגנטי או עיצוב קצת אחר שמתאים בדיוק לעסק. אצלנו מלאכת עיצוב האתרים נעשית בהתאמה אישית לפי צורך העסק כדי להעביר את המסר שלו בצורה הנכונה ביותר עם תכנים המוגשים בצורה נוחה אשר יזמינו כל גולש להישאר בעמוד, לקרוא והכי חשוב – לבצע הנעה לפעולה.

עיצוב אתרים מבית אלפא ברנד

אצלנו באלפא ברנד מאמינים בעיצוב אתרים חכם, עיצוב אתרים חדשניים, מלהיבים בעיצוב מקורי שיגרמו לחווית המשתמש הטובה ביותר והעברת המסר החד ביותר של תהליך המיתוג באמצעות עיצוב אתר מתקדם. עם ניסיון של שנים בעיצוב אתרים למגון רחב של עסקים וחברות יש לנו את הפיתרון המתאים ביותר בשביל כל עסק, יש לנו את העיצוב המתאים ביותר בשביל כל עסק, אנחנו אלפא ברנד, אנחנו עושים מיתוג.

שאלות נפוצות‎

החל משבוע וכלה במספר חודשים – תלוי במורכבות האתר, כמות התכנים ורמת הדרישות שלך – החל בעיצוב, וכלה בתכנים שתרצה להכניס לאתר. אתר תדמית בסיסי שונה מאתר סחר אלקטרוני או אתר שכולל תכנים, מדיה מורכבת ועדכונים שוטפים. הכל מתחיל בדרישות שלך – איזה אתר אתה רוצה? לאיזה מטרה הוא מיועד? על בסיס ניתוח הצרכים שלך, הצוות שלנו בונה אפיון וממנו נוכל לגזור את משך העבודה.

כל החומרים שאנחנו מנצלים לעיצוב ובנייה נרכשים על-ידנו באופן חוקי לשימוש מסחרי. זה כולל תמונות, צילומים ופונטים.

גישה נכונה! מרבית הגולשים נכנסים לאתר שלך באמצעות הטלפון כך שכדאי שהאתר שלך יראה מצויין גם על המסך וגם בטלפון. כדי לעשות זאת אנחנו בונים אתרים רספונסיביים – שנראים מצוין בכל סוג של מכשיר ממנו גולשים המבקרים שלך.

המבנה המקובל של אתר אינטרנט כולל את דף הבית, פירוט אודות העסק, דף שירותים או מוצרים, פרטים ליצירת קשר וכן מידע נוסף כגון מאמרים או חדשות. אם האתר שלך הוא אתר סחר, אז הוא יכלול גם חנות סחר אלקטרונית, שבאמצעותה ניתן יהיה לקנות את מוצרי החברה. אם אתה מוכר שירותים, האתר יכלול בדרך כלל דוגמאות לפרויקטים שעשית, וכן הלאה. במהלך האפיון, אנחנו נגדיר יחד את הדפים הרלוונטיים לאתר שלך.

יש מספר שיטות אפקטיביות לפרסום וקידום דיגיטלי. זה כולל קידום אורגני, ממומן, עבודה ברשתות חברתיות ועוד. יש לנו צוות שלם שמתמחה בשירותים אלה – הם ישמחו לעמוד לרשותך.

דף נחיתה משלים את פעילות השיווק שלך ומשמש כלי ליצירת תנועת מבקרים באתר וכן יצירת לידים שאותם תהפוך ללקוחות. דף נחיתה מתוכנן בדרך כלל למטרה אחת בלבד – יצירת לידים ושיווק. האתר שלך כולל הרבה יותר מידע ומבקרים מגיעים לאתר מספר פעמים כך שהתוכן והמבנה שלו שונים לחלוטין. יש עוד מידע באתר שלנו.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!