עיצוב אריזות

עיצוב אריזות מותאם אישית הנעשה בצורה מוצלחת יעזור לכל עוזר להצליח. שימוש במיתוג העסק בשפת המוצר באריזה הממותגת, שמה אותו בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

עיצוב אריזות הנעשה בהתאם לצרכי העסק יכול להגדיל את הרווחים הקיימים של העסק, לשמר את מועדון הלקוחות ולעזור לתהליך מיתוג העסק להיות עוד יותר מוצלח

מיתוג עסקי

עיצוב אריזות - לכל עסק

עיצוב אריזות זה יותר מתוסף טקסטואלי או גרפי על גבי מוצר, זוהי אומנות. עסק מראה את השקפת עולמו על המוצר. הוא מראה באמצעות ביטוי ויזואלי את המטרה המדוייקת שלו בצורה מוחשית ומדוייקת על גבי הגדרה שיווקית, בין אם זה צורה , צבע או טקסט. החשיבות הרבה של עיצוב אריזות הוא ההתאמה שלו לצרכי הלקוח, לעסק, עיצוב אריזות עושה את המוצר, גורם ללקוח להתייחס אליו בהתאם. אריזה היא חלון ראווה. כך מוצג המוצר בפנים.

עיצוב אריזות כבר שנים נחשב מהלך שיווקי אפקטיבי ואידיאלי לכל עסק המשווק את המוצרים שלו כך, זאת דרך חזקה ומנצחת להראות את סמל המותג מבחוץ, עוד לפני שרואים מה שיש בפנים. כאשר לקוח רואה את האריזה לראשונה הוא מקבל את הרושם הראשוני על המוצר, על העסק, על החברה. אריזה היא הדרך להלביש את המוצר לפני הפעם הראשונה שהלקוח נפגש איתו. וכפי שאומרים.. לפעמים זה יכול להיות סיפור אהבה ממבט ראשון

לא בכדי ישנה חשיבות לתדמית המיתוג של העסק, האריזה היא חלק בלתי נפרד מאותו תהליך של מיתוג עסקי לעסק, היא גורמת ללקוח לפתח את האריזה, להסתקרן מה יש בפנים, לרצות להכיר את המוצר לעומק.

עיצוב אריזות - איך בוחרים?

כאשר מגיעים לשלב של בחירת עיצוב לאריזות יש להסתכל על 2 נושאים חשובים, קודם כל איך נראית האריזה מבחינת גודל במשקל. ככל שהאריזה יותר גדולה ניתן להראות יותר את הטאץ’ העיצובי של המותג אבל גם מצד שני לא להגזים ולהראות יותר מדי, גם באריזה קטנה יחסית אפשר להראות בדיוק מה שרוצים….

עיצוב האריזה – השלב החשוב ביותר בתהליך הוא עיצוב האריזה, זה המקום להראות את המותג, להראות את מיתוג העסק. מה הקו הכללי של העיצוב של החברה? מה היתרונות שרצים לשלב? איפה יהיה הלוגו ומה הקו העיצובי? על כל השאלות האלו יש לענות בשלב עיצוב האריזה כדי להתאים את האריזה – בדיוק לצרכי הלקוח.

אנחנו אלפא ברנד – משרד מיתוג לפתרונות עסקים, אנחנו נושמים וחיים מיתוג ומאמינים שעיצוב אריזות המותאם אישית לצורכי העסק היא דרך ייחודית להפקת רווחים לשיווק המוצר שלכם. 

שאלות נפוצות‎

מאותה סיבה שעיצבת את האתר שלך, את המוצר שלך ואת הלוגו שלך. אריזת המוצר שלך זה הדבר הראשון שהלקוח רואה. הרושם הראשוני הוא מהאריזה ולכן, יש לעיצוב האריזה, לאיכותה ולייחודיות שלה, ערך רב. נסה לחשוב על כל מוצר שאי פעם לקחת – האם היתה לו אריזה לא מעוצבת ולא מתוכננת? בדיוק.

תהליך עיצוב אריזה כולל ניתוח והתאמה למוצר, חישוב עלויות וייצור, בחירת חומרים וכמובן תכנון העיצוב הויזואלי. נלקחים בחשבון רכיבים כמו – משקל, מחזור, קלות פתיחה, הנחיות רגולטוריות (מה צריך לכתוב או סגירה מיוחדת), סוג החומרים שמהם יוצרים את האריזה, יכולת נשיאת משקל (אם תרצה למשל לסדר ערימת מוצרים בחנות), שיקולי הובלה ומשלוח, ועוד רכיבים רבים אחרים.

יש לנו צוות מעצבים שמתמחים בתכנון, עיצוב ויצירת אריזות למוצרים. בנוסף, אנו עובדים עם מעצבי מוצר, המתמחים בסוגי אריזות מיוחדות ותכנון אריזות לייצור. עולם האריזות הוא עולם דינמי שמתחדש על בסיס יומי כמעט ולכן, יש חשיבות לעבודה עם מומחים בתחום.

שיקולי משקל ויכולת מחזור הם קריטיים בתהליך ייצור האריזה. מעצבי המוצר שלנו לוקחים בחשבון את סוג החומרים, יכולת המחזור שלהם ואף יכולת שימוש בחומרים ממוחזרים. בחירת החומרים, עיצוב האריזה קובעים במידה רבה את המשקל. כמובן, שסוג המוצר שצריך להיות ארוז, קובע. אם מדובר במוצר שביר, יש לוודא אריזה מספיק קשיחה, כדי למנוע נזק. כמו כן, קובעת גם שיטת המכירה ללקוח – הלקוח לוקח את המוצר מן המדף? מזמין באינטרנט ומקבל אותו עם שליח?

אריזת המוצרים שלך היא חלק אורגני ואינטגרלי מתכנון ועיצוב המותג שלך. האריזה היא כרטיס הביקור של המוצר ללקוח, ממש כמו עיצוב המנות במסעדה – הרושם הראשוני מן המוצר, הוא התחושה והמראה של האריזה. לכן, בעת אפיון ותכנון המיתוג שלך, עיצוב האריזה לוקח בחשבון את כל עקרונות היסוד של המותג. אריזה אידיאלית משדרת בדיוק את מה שתכננת – שימושיות, יוקרה, הקפדה על פרטים – כל ערך שבחרת להדגיש במותג שלך.

כמובן. נשמח לסייע לך בכל אחת מן המשימות האלה, או לקחת את האחריות על הפקת האריזה שלך. אנשי הצוות שלנו ישמחו לשתף פעולה עם החבר שלך ולוודא שהכל מתבצע לפי התוכנית והדגשים שהגדרת לנו.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!