המחיר, איכות השירות או הפתרונות שהעסק שלכם מעניק ללקוחות שלכם מהוות רק חלק מהגורמים שיגרמו להם לחזור אליכם. בלא מעט מקרים, המפתח הוא במיתוג ובתפיסה הצרכנית שהוא מייצר. רוצים ללמוד איך ליצור מיתוג מנצח באונליין ובאופליין? יש לנו 5 טיפים מנצחים בשבילכם!

  1. בחרו מסר אחד שיתאר אתכם באופן מדויק

הלקוחות שלכם מקבלים מאות מסרים בכל רגע ונחשפים להמון פרסומות גם בפרינט וגם בדיגיטל. לכן, אתם צריכים לבחור מסר אחד שאיתו אתם תיהיו מזוהים ולדבוק בו. המסר הזה צריך להיות פשוט, וואן ליינר אשר תוכלו להעביר גם בשלט חוצות וגם בבאנר אינטרנטי. בקיצור, המסר שלכם צריך להיות קצר!

כך תעשו זאת בפועל: בחרו משפט אשר מבדל אתכם ותפרסמו אותו במדיות שמתאימות ללקוחות שלכם.

 

  1. תהיו שונים מכל המתחרים שלכם

לא לחינם מותגים גדולים כגון אפל או טסלה שונים מהשאר, זה חלק מהדי. אן. איי שלהם. לכן, גם המיתוג של העסק שלכם צריך להיות שונה. נכון שאמנם לא תוכלו לשכור את הפרזנטורים הכי יקרים או לפרסם בשלטי חוצות ובטלוויזיה כמו מותגים ענקיים, אך שאלו את עצמכם: איך תהיו שונים וכיצד תבלטו מעל כל היתר?

כך תעשו זאת בפועל: כולם מפרסמים עם גרפיקה מושקעת ועמוסה? לכם יהיה משפט וטלפון בטיפוגרפיה מעניינת.

 

  1. אל תמכרו שירות – תמכרו חוויה

בעולם שבו התחרות היא כבר מזמן לא רק לוקלית ולכל שירות ישנם מגוון ספקים, לעיתים ההצעה הטובה ביותר לא תמיד מנצחת. לכן, אתם צריכים למכור חוויה ולא רק את הערך שאתם מעניקים ברמה המקצועית. לשם המחשה: אם אתם עוסקים בחשבונאות, תמכרו את הקונספט שכאשר נכנסים אליכם לעסק הלקוחות שלכם ירגישו שהם בידיים טובות

כך תעשו זאת בפועל: מתגו באופן פיזי את העסק שלכם בצבעים של המותג, העניקו שתייה עם כוסות הנושאים את הלוגו ומתנות קטנות בכניסה.

 

  1. הפכו את העובדים שלכם לשגרירי מותג

בעזרת מתנות לעובדים אתם יכולים להעניק לעובדים שלכם יותר ולזכות בנאמנות, הערכה וגם פרסום בחינם מסביב לשעון. עושים זאת בעזרת מתנות לעובדים במיתוג מנצח, אשר ניתן לחלק אותן עם כניסתם לעבודה או בחגים. באופן קל ופשוט, בלי השקעה של כסף רב, אתם תוכלו לצ’פר את העובדים שלכם ולקבל מהם בחזרה.

כך תעשו זאת בפועל: בחרו בקבוקים רב פעמיים שווים, מטריות עם הלוגו שלכם או תיק מגניב עם הצבעים של המותג שלכם.

  1. אל תשכחו את הערכים שלכם

לכל אדם יש ערכים שהוא רוצה להיות מזוהה עימם וגם גם לעסקים. הדבר נכון גם במיתוג של עסקים באון ליין וגם במיתוג אוף ליין. נכון שיש הבדלים בין הפלטפורמות אבל הערכים נשארים. לכן אם העסק שלכם דוגל בערך של משפחתיות – תשימו את הערך הזה בפרונט ותשדרו לעולם שכאשר מצטרפים אליכם, מצטרפים למשפחה.

כך תעשו זאת בפועל: הפכו את העובדים לפרזנטורים שיהיו גם בפרסומות בסושיאל מדיה וגם בעלונים ובשלטים.