שילוט חוצות

אנו מספקים את הפתרון המלא עבור הדפסה והפקת המדיה שלך, לאחר העיצוב, נוכל להדפיס עבורך כל סוג תוצר, באיכות גבוהה במיוחד, במחיר שפוי, והסחורה – תגיע עד אליך במשלוח.

כיום שומעים המון על המושג פרסום באמצעות שילוט והחשיבות שלו לעסקים שונים. אז לפני שנדבר על האפשרויות של פרסום באמצעות שילוט ניתן פרספקטיבה למושג, מה הוא אומר, מה הוא עושה ומתי משתמשים בו.

שילוט והפקת דפוס

שילוט חוצות - שיטת פרסום

תחשבו רגע ביניכם, כאשר אתם במקום ציבורי או בכל סיטואציה אחרת. מה יותר ימשוך את העין שלך כאשר מדובר על פרסומת מוצגת – שילוט חוצות שלט מודפס לחברה כלשהי או מסך אלקטרוני שמשדר תמונה חיה של אותו עסק. אז עצרו שנייה ותחשבו, מה יראה את יתרונות העסק, מוצר או השירות ומה יהיה יותר אפקטיבי.

שילוט חוצות היא שיטת פרסום שבו התוכן מוצג על גבי מסכים ושלטים דיגיטליים, המיקום של אותו שלט לרוב ימצא באיזורים מרכזיים שיש תנועה רבה של אנשים בין אם זה רגלית או באמצעות תחבורה.

דרך הצגת התכנים נעשית לרוב דרך מחשב, נגן מדיה או דפדפן אינטרנט משדר את התכנים הרצויים. תכנים אלו יכולים להיות טקסט נגלל, מוזיקה, תמונות, קטע וידאו ואף אתר אינטרנט.

המטרה של פרסום זה הוא להגיע לקהל יעד רחב וממוקד על פי שעת הפרסום או האיזור שבו הוא ממוקם.

פרסום זה יכול להשתנות וכך בעצם חברות שונות “משדרות” תוכן על אותה פלטפורמה דיגיטלית.

שילוט והפקת דפוס כאשר מדברים על מיתוג עסקי

ישנם יתרונות רבים להשתמש בפרסום דיגיטלי, חוץ מהגעה לקהל יעד רחב יש אפשרות לשלוט מרחוק על אותם תכנים וכך לעדכן אותם באופן “חי” לפי השעה, יום או כל מדד אחר. כך שפרסום זה יכול להיות רלוונטי תמיד במידה שיש לו השגחה כלשהי מרחוק על התכנים אשר מוצגים.

ללקוח יש שליטה על מה שמוצג על גבי המסך, על שעת ההקרנה ועל תכיפות ההקרנה בעוד שהוא זוכה להופיע באיזור ציבורי מרכזי ובכך הגעה למספר רב של לקוחות פוטנציאליים. ערך נוסף של פרסום חוצות דיגיטלי, כאשר הוא מופיע בזמן פקקים או בהמתנה לתור, קהל היעד צופה בפרסום גם אם לא התכוון לכך – שימוש בתכנים נכונים באותו זמן יגרום יגדיל את החשיפה לעסק שלך.

צורת פרסום זו נחשבת כ- “החזר עבור השקעה”  (ROIׂ) באופן מאוד גבוה, כאשר מדובר על החזרה עבור השקעה. מיתוג עסקי בצורה זו כוללת מספר שלבים. מודעות לקיום העסק, זיהוי והכרה בו כעסק בעל פוטנציאל, היזכרות בו כאשר יש צורך שהעסק יכול לממש. העדפה של עסק זה על פני עסקים אחרים והשלב הסופי- רכישה של המוצר או השירות שהלקוח מספק.

פרסום חוצות דיגיטלי נחשב כתוכן שיווקי מעודכן ומתקדם ונותן לבעלי עסקים להיראות בקדמת הטכנולוגיה ללקוחות הקיימים מצד אחד ונגישות לקהל יעד רחב וחדש מצד שני על ידי הצגת העסק כיוקרתי וחדשני.

אז איך הכי נכון להשתמש בכלי זה לפרסום?

בעידן של היום מחקרים מראים שאדם ממוצע מאבד עניין תוך 7 שניות מרגע קריאת פרסום כלשהו וכאשר הוא מקבל את מידע זו בצורה מושכת עין ואינפורמטיבית – הלקוח יתעניין בעסק וידע עליו הרבה יותר במספר שניות. כאשר הפרסום מוצג בזמן “העברת הזמן” כגון המתנה כלשהי הלקוח יקבל את התוכן בצורה יותר טובה כך שהיא נועדה לעזור לו ולא ישקול סינון ראשוני. אלפא ברנד מיתוג עסקי – לאורך כל הדרך.

שאלות נפוצות‎

וגם שילוט עסקי – לדלתות, לתחנות אוטובוס או יריעות מודפסות. למעשה, כיום, כמעט כל משטח יכול להפוך לשלט שמקדם את העסק שלך. יותר ויותר גובר השימוש בשילוט אלקטרוני ודיגיטלי. אל תגביל את הדמיון שלך!

שילוט, בייחוד שילוט חוצות, הוא חלק מתהליך הפרסום והשיווק שלך. לכן, אפיון ועיצוב השלטים נגזרים מצורכי הקמפיין או האסטרטגיה השיווקית שלך. אם אין לך כאלה, נשמח לסייע כמובן. התהליך מתחיל באפיון וכמובן תכנון תקציבי. בנוסף, אנחנו מגדירים יחד איתך, את סוגי השילוט הנדרש – שלטי רחוב, שלטי חוצות, תחנות אוטובוס, לוחות מודעות, בדים למתיחה על בנינים או גדרות וכיו”ב. על בסיס הגדרות אלה, נכנס לפעולה צוות העיצוב שלנו, ועם קבלת האישור שלך, אנחנו מפיקים עבורך את כל מה שצריך.

שאלה מצוינת! צוות התכנון שלנו מתמקד במיוחד ברמת החשיפה הנדרשת ומידת ההתאמה של כל סוג שילוט לצרכים שלך. במסגרת תכנון הקמפיין השיווקי, נלקחים בחשבון זמני החשיפה, נתונים ועלויות וכן מיקומים אסטרטגיים. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את סוג השילוט – תדמיתי או פרסום למבצע והנעה לפעולה. גם גורמים אלה מכתיבים את סוגי השלטים וזמן הקמפיין והחשיפה.

בניית העיצוב ותכנון השלטים מתבצעים בהתאמה לסוג השילוט שאתה מתכנן או שאנחנו ממליצים לך. צוות המעצבים מייצר את הקבצים ברזולוציה הרלוונטית ובחלוקה המתאימה, בהתאם לסוגי השלטים שהזמנת.

ברמת העיצוב והמיתוג, אנחנו משמרים את אותה השפה הויזואלית, כדי שלקוחות הפוטנציאליים שלך יוכלו לזהות את עיצוב השלטים יחד עם והתכנים שהם נחשפו ברשת. בנוסף, שילוט אלקטרוני ודיגיטלי מאפשרים לך לשלב תכנים דינמיים – סרטוני וידאו, אנימציות וכיו”ב בשילוט חיצוני.

זהו חלק מאפיון, תכנון ובניית קמפיין שילוט חוצות – ניתוח הלקוחות שלך והתאמת החשיפה באזורים הרלוונטיים ובמידת הצורך גם בשעה הרלוונטית. רמת החשיפה, המיקום וסוג השילוט נבחרים בהתאם לפרופיל הלקוחות שלך והסיכוי הרב ביותר להגדלת החשיפה עבורם.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!