עיצוב לוגו

כאשר אנחנו מבצעים מיתוג עסקי, עיצוב הלוגו לעסק מהווה רכיב קריטי ומשמעותי. הלוגו מסמל ומשקף את ערכי המותג של העסק ומקבץ אותם לסמל ויזואלי יחיד, קומפקטי וזכיר. לוגו אינו סתם איור – בניית לוגו מצריך ידע מקצועי ונסיון רב בשילוב ניתוח שיווקי, עיצוב מסחרי ועיצוב גרפי. במסגרת התהליך, אנו נבצע ניתוח מוצר ועסק, נבין את ערכי היסוד הרלוונטיים, נלמד את פלח השוק שבו אתה נמצא, ועל בסיס מידע זה, נעצב לוגו, ייחודי, זכיר וקליט, שיסייע לך בקידום המותג של העסק ושיפור התוצאות העסקיות.

מיתוג חברה

עיצוב לוגו לעסק

עיצוב לוגו הוא אחד מרכיבי התשתית בתהליך בניית מיתוג עסקי מכיוון שהוא מאוד בולט ובעיקר מאוד מזוהה עם העסק ועם מה שהוא שואף להציג לקהל הלקוחות שלו. באמצעות עיצוב, שילוב אלמנטים גרפיים וצבעים, הלוגו מייצג את העסק שלך ומסייע לזכירת המותג שלך ולקליטתו על ידי הלקוחות. למעשה, הלוגו מתרגם את העסק שלך והופך אותו לסמל גרפי שקל מאוד לזכור ולשייך אליו מוצרים ורשמים.

עיצוב לוגו ייחודי לעסק מעניק ערך מוסף למותג ומבדל אותו מכל המתחרים בשוק. לוגו הוא סמל נראה, בולט ומקושר מיידית, על-ידי הלקוח, עם העסק שלך.
צרכנים מודרניים, לומדים לזהות לוגו ולהבחין כאשר הוא עשוי היטב ומעוצב עם מחשבה. לוגו מושקע, מייצג את המוצרים ואת העסק ומשדר ללקוחות – אנחנו מקפידים על כל פרט ופרט. בהמשך, הלוגו מתחיל לשמש כסוג של קיצור דרך ויזואלי – הוא מסמל את איכות המוצר, את התכונות היחודיות שלו ואת ערכי המותג.
הלוגו משמש כרכיב ויזואלי שמהווה חלק מעיצוב דף הפייסבוק, ארגון דפי האתר וכמובן, התדמית העסקית – ניירת, שילוט, כרטיסי ביקור ורכיבי פרסום ושיווק.
לוגו הוא סמל להצלחה והוא מאפשר קידום וההגברת זכירות. עיצוב לוגו מקפיץ את העסק שלך קדימה, באופן משמעותי.

תהליך יצירת לוגו אפקטיבי לעסק

תהליך יצירה ועיצוב של לוגו כולל מספר שלבים:

– דימוי, מיצוב, ערכי יסוד, שפה ויזואלית ועוד

אסטרטגיה שיווקית, מתחרים, שוק, הזדמנויות, מיצוב, תמחור, קהל הלקוחות והצעת הערך.

העלאת רעיונות על בסיס ניתוח ובדיקת המתחרים, בשיתוף כל אנשי המקצוע בצוות

העלאת רעיונות על בסיס ניתוח ובדיקת המתחרים, בשיתוף כל אנשי המקצוע בצוות

הלקוח, נוטל חלק פעיל בתהליך אפיון ועיצוב הלוגו – עבודת העיצוב מתבססת על הרצונות והשאיפות של הלקוח לגבי העסק שלו.

העקרונות המנחים בעיצוב לוגו לעסק:

ישנם מספר פרמטרים מרכזיים שיש להתחשב בעת בניית לוגו לעסק – אלפא מיתוג עסקי תבנה עבורכם לוגו מנצח ואפקטיבי.

עיצוב לוגו ומיתוג

עיצוב לוגו הוא שלב קריטי במסגרת תהליך מיתוג עסקי – ככל שהלוגו ייחודי, קליט וזכיר יותר, מיתוג העסק הופך לאפקטיבי יותר.
הלוגו, באמצעות עיצוב אפקטיבי, מזקק את העסק לאלמנט ויזואלי אחד, שבא לביטוי במגוון שימושים שיווקיים והופך לרכיב הבולט ביותר בבניית המיתוג העסקי שלך.

בעסקים אין הזדמנות שניה כדי לתקן רושם שיצרת בפעם הראשונה. מיתוג העסק הוא עיצוב פני העסק שלך והלוגו הוא היהלום שבכתר – אותו זוכרים, כל הדרך לקופה. רמת זכירות גבוהה של לוגו, תורמת לאפקטיביות המיתוג של העסק ומבליטה אותו מול כל המתחרים. לקוחות זוכרים לוגו, נזכרים בעסק ובמוצר, בתחושות שהוא מייצר אצלם וגורם להם להזדהות איתו. לוגו אפקטיבי, מייצר לקוחות מרוצים שחוזרים לקנות וממליצים על העסק שלך לאחרים.

שאלות נפוצות‎

תהליך יצירת לוגו מתחיל באפיון – ניתוח העסק שלך, קהל הלקוחות, פלח השוק שבו אתה נמצא וניתוח המותג שלך. הצוות שלנו מראיין אותך – כיצד את התופס את המותג, העדפות אישיות (“אני לא אוהב גוונים של כחול!”) ואת החזון שלך. על בסיס תובנות אלה, צוות השיווק שלנו מפיק אפיון שעל בסיסו, צוות העיצוב שלנו יוצר את הלוגו עבורך.

עיצוב הלוגו שלך שייך רק לך. העיצוב הסופי הנבחר, משמש רק אותך וייחודי, ממש כמו העסק שלך.

ראשית, אתה מקבל לוגו ייחודי, בעיצוב אישי מותאם, לעסק שלך. קובצי העיצוב שאתה מקבל מאיתנו הם: AI, PDF, PNG, JPEG. ברזולוציה המתאימה.

אנחנו משתמשים רק ברכיבים גרפיים ועיצוביים שנרכשו על-ידינו באופן חוקי.

כאן, וכאן, וכאן וגם כאן. קח בחשבון שכל לוגו הוא עבודה ייחודית שנגזרת מאפיון המתאים לעסק ולדרישות ספציפיות של הלקוח.

אנחנו נקבל את כל התיקונים שלך ונבצע גרסאות חדשות – עד שתהיה מרוצה. הלוגו הוא סמל ההצלחה שלך ואתה צריך להיות שלם איתו.

אנחנו מתחייבים לשלוח לך 3 הצעות בתוך 3 ימי עסקים. לאחר מכן, נכניס תיקונים ושינוים בלוגו שבחרת, עד שתהיה מרוצה.

כמובן. אנחנו מספקים לך את הקבצים באיכות וברזולציה שנדרשת לך. אם נדרש לך משהו ספציפי, דבר עם הצוות. מאיתנו, אתה תקבל את מה שצריך.

בפגישת האפיון עם הצוות שלנו, נבחן אותו לעומק ונציע לך את דעתנו המקצועית – לבצע עדכון עיצובי, להוסיף או להוריד אלמנטים או להחליף אותו בעיצוב רלוונטי יותר. ההחלטה הסופית היא שלך, כמובן.

יש תפיסות ויזואלית שמקובלות בקרב אנשי מקצוע. לפעמים, כדאי לנצל אלמנט כזה או אחר, מטעמי זכירות או שימושיות. כמו כן, כדאי לזכור שבסופו של דבר, מטרת הלוגו שלך היא לתפקד כסמל ייחודי שלך וכך הוא צריך להיבדק. בכל מקרה, ההחלטה הסופית שלך לגבי העיצוב היא שלך בלבד.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!

    שירותים נוספים

    בעולם המסחר הגלובלי היום, כל חברה או ארגון וכל עסק המעוניינים להגדיל את היקף המסחר שלהם ולפרוץ לשווקים הבינלאומיים מתפעלים ומקדמים אתר אינטרנטי המייצג את העסק ומוכר את השירות או המוצרים שלהם.

    כשאתם נכנסים עם העסק שלכם או המוצרים שלכם לסחור בזירה הבינלאומית, אתם בעצם נכנסים לתחרות הרבה יותר גדולה. אתם כבר לא מתחרים בעסקים מקומיים שאתם מכירים ויודעים איך הם פועלים ואולי הצלחתם לעקוף אותם במדדי המכירות. אתם לא מתחרים רק בעסקים ישראלים, אתם בעצם מתחרים בכל עסק הדומה לעסק שלכם בשירות או במוצר שהוא משווק והמתחרים שלכם מתפרשים על חמשת היבשות והם לא מעטים.

     

    על מנת לייצר בידול בולטות ומיתוג מעולה עבור העסק שלכם ברשת, כדאי שתיצרו לוגו איכותי מרשים ומייצג לעסק שלכם. יצירת לוגו מותאם מדויק ומרשים לעסק, מהווה סימן היכר ייחודי וחיוני שהלקוחות זוכרים בקלות.

    יצירת לוגו מקצועי, הוא אלמנט בולט וחשוב שצריך להיות בדף הבית של אתר האינטרנט של העסק שלכם וכמובן בכל הניירת הנלווית לעסק שלכם.

     

    היום ניתן בקלות וביעילות להיכנס לאינטרנט ולאתר חברה המתמחה ביצירת לוגו מקצועי לעסק שלכם וגם במיתוג וקידום העסק שלכם. חברה כזו תוכל לעצב עבורכם לוגו מותאם, על ידי צוות מעצבים,מיומן איכותי ומקצועי. לוגו איכותי וייחודי לו אתם זקוקים לשיווק העסק שלכם באינטרנט.