ניירת עסקית

יש הקוראים לזה ״ניירת משרדית״, אנחנו קוראים לזה מעטפת של מיתוג עסקי . מעטפת עסקית ואבזור ממותג הם איך שהלקוח שלך רואה אותך, מתקשר איתך, מרגיש אותך ומתנהל מולך, זה מתחיל מעיצוב דף לוגו (נייר מכתבים) ממותג, דרך עיצוב פולדר, עיצוב ברושור ויכול להגיע לתחתיות בירה עם עיצוב ייחודי. עיצוב פולדר ועיצוב ברושור למעטפת העסקית היא הפתרון המלא ליצירת רושם נכון וזכירות. ככה עושים מיתוג עסקי מנצח.

ניירת עסקית

מיתוג עסקי של ניירת משרדית

כאשר מדברים על מיתוג עסקי אפשר להוסיף ולהרחיב על אבזור ממותג לניירת משרדית, חשבו על זה רגע. לוגו החברה מופיע על כל ניירת הקשורה לחברה, זה כרטיס הביקור של החברה וכך הלקוח רואה אתכם.

כאשר מוצג ללקוח קטלוג, ברושור או פולדר עם לוגו החברה הוא רואה את השירות או המוצר בצורה טובה יותר, צורה ממותגת יותר, הוספה של לוגו החברה על הניירת המשרדית מראה את הרצינות של החברה ויותר מכך את המסר השיווקי של החברה.

אלפא ברנד מיתוג עסקי לעיצוב אפקטיבי, מושך המותאם בדיוק למטרות העסק כדי למנף אותו קדימה ולהגדיל את מספר הלקוחות לכל עסק.

הקשר של מיתוג עסקי ועיצוב פולדר

עיצוב פולדר צריך להיעשות במחשבה על קהל היעד של המוצר או השירות, כאשר עיצוב הפולדר מותאם להם אישית כך הוא יצליח יותר וימשוך הרבה יותר קהל.

עיצוב פולדר צריך להיות בעל התאמה מוחלטת מבחינה גרפית לפנים וחוץ הפולדר לשילוב של פשטות מצד אחד אך אפקטיביות והמשכיות מצד שני כדי להעמיד ללקוח מוצר מעוצב וייחודי.

זכרו שהלקוח רואה את הפולדר שלכם כמתנה, כך הוא מתייחס לפולדר שהוא פותח אותו לכן נצלו כל שטח בפולדר כדי לשדר את המסר שאתם רוצים להעביר בתהליך מיתוג עסקי של העסק.

מיתוג עסקי ע"י ברושור

עיצוב ברושור מקצועי יכול לקדם כל עסק לעזור בתהליך מיתוג העסק ובכך מציע דרך נוספת להראות לקהל יעד את המוצר, שירות או אירוע קרוב של העסק בהפצה המונית בעלות נמוכה.

פולדר הוא כלי נהדר להעביר מידע לקהל שלכם ולעורר עניין במהרה במוצר מסויים או שירות ייחודי שכל עסק מציע ובכך לעזור ללקוח לקבל מידע אינפורמטיבי באופן מיידי.

ברושור יכול להגדיל מכירות, להציע מבצע ייחודי ברמה גבוהה ובכך להעביר את המסר הייחודי של העסק עם שילוב של תוכן שיווקי ברמה גבוהה ועיצוב איכותי.

אלפא ברנד מיתוג עסקי – מעטפת של מיתוג עסקי

שאלות נפוצות‎

וככה זה נראה. כאשר אתה מפיק נייר מכתבים, מעטפות, תיקיות, מדבקות וכל רכיב אחרת של הניירת העסקית – אתה נראה רציני ומקצועי. הלקוחות שלך מצפים שהניירת העסקית שלך תהיה ברמה של המוצר או השירות שאתה מוכר – ועל זה אתה לא יכול להתפשר. הניירת העסקית שלך הם כרטיס הביקור שלך (כן, התכוונו למשחק המילים הזה) אצל הלקוח. זכור גם שנייר המכתבים שעליו אתה כותב את הצעת המחיר, והפולדר שבו אתה נותן ללקוח את הברושור שלך, נשארים אצלו הרבה זמן והם השגרירים שלך אצלו. בהחלט יכול להיות שהוא גם יעביר את זה למישהו אחר. זאת הזדמנות מצוינת להותיר רושם מקצועי ומוקפד.

נייר מכתבים, תקיות מדבקות, פנקסים, פולדרים, ברושורים, פתקי רשימות – כל הפריטים שנמצאים במשרד, משמשים אותך בעבודה היומיומית מול הלקוחות ובמשרד, ושיכולים וצריכים לשאת את העיצוב של המותג שלך. כמובן, שאינך חייב להפיק את הכל. במהלך תכנון ובניית המיתוג לעסק שלך, נגדיר יחד את הרכיבים הרלוונטים, נעצב ונפיק אותם בשבילך.

כאשר פרץ לחיינו המחשב האישי, דובר רבות על המשרד נטול הנייר. לאחר כמעט 20 שנה, תעשיית מוצרי הנייר משגשגת ברמה חסרת תקדים – תוך אימוץ טכנולוגיות וחומרים מתקדמים. למרות המיילים, האתרים והפייסבוק, מרבית האנשים אוהבים לקבל משהו שהם יכולים להחזיק ביד, לסמן עליו, ולתייק אותו. מעבר לכך – נייר או פולדר ללקוח, הוא תמיד עניין יותר אישי. אתה מוסר אותם במהלך פגישה, והחומרים שלך נמצאים אצלו על השולח או בתיק. זאת הזדמנות לחשוף אותו למותג שלך ולייצר רושם חיובי.

שאלה מצוינת שאותה אנחנו מבררים בתהליך האפיון והגדרת המותג והצרכים. כאשר אנחנו מבינים את תהליך המכירה שלך ואת התקשורת שלך עם הלקוחות, אנחנו נוכל להמליץ לך על הפריט או פריטים האפקטיביים ביותר עבורך. יכול להיות, שבענף שלך, הלקוחות רגילים לקבל קטלוג עם פרטי מוצר רבים, נתונים ועוד. בענפים אחרים, מעדיפים לעבוד עם דפי מוצר נפרדים, שנארזים בפולדר ונשמרים אצל הלקוח לאורך זמן. לעיתים חוברת או ברושור בן מספר עמודים הם כלי יותר אפקטיבי – הכל בהתאם לצורכי העסק, המותג והמוצר שלך.

אנחנו מתחייבים לספק לך מספר עיצובים שמהם תבחר את העיצוב המנצח והאפקטיבי עבור המוצר שלך והמותג. במידה שיהיו שינוים, אנחנו נכניס אותך עד לשביעות רצונך המלאה. הניירת העסקית היא כלי כדי לקדם את העסק שלך ואתה חייב להיות שלם עם כל פרט ופרט.

לך כמובן. אנחנו יוצרים עבורך עיצוב ואפיון מקוריים והם משמשים רק אותך.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!