פרסום בגוגל

ברגעים אלה ממש, יש לך המון לקוחות שמחפשים אותך ואת המוצר שלך באינטרנט. תפוס אותם תוך כדי חיפוש! פרסום בגוגל משיג תוצאות מיידיות – גידול בכמות הגולשים וגידול במספר הלידים. פרסום בגוגל הוא שקוף, מפורט ומדיד – אתה מקבל בזמן אמיתי נתונים שיווקיים אודות הלקוחות שלך – מי הם, מהיכן הם מגיעים, מה הם מחפשים, ועוד. כולם נמצאים בגוגל ופרסום בגוגל מקדם את העסק שלך, בכל יום ויום. פרסום וקידום אפקטיביים בגוגל מביאים לך גידול במבקרים ומגדילים את כמות הלידים.

פרסום בגוגל ובמנועי חיפוש

פרסום בגוגל לעסקים קטנים ועסקים חדשים - באינטרנט, מה שקובע זה המיקום ולא הגודל!

האינטרנט הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לעסקים חדשים ולעסקים קטנים. לפני העידן הדיגיטלי, עסק קטן, לא יכול היה להתחרות מול העסקים הגדולים ולקבל מחירי פרסום הגיוניים. ככה, היכולת לפרסם בעיתוני סופשבוע או בכל מדיה אחרת, הייתה שמורה לחברות הגדולות עם תקציבי ענק…עסקים קטנים נקלעו למעגל קסמים של חוסר יכולת לפרוץ קדימה עקב עלויות שיווק גבוהות. תקציבי פרסום של עסקים חדשים או קטנים הגבילו אותם לפרסום ברמה המקומית או לערוצי שיווק פחות אטרקטיביים או אפקטיביים כיום באמצעות פרסום בגוגל גם עסקים קטנים יכולים להגיד ללקוחות שלהם.

פרסום באינטרנט - מהפכת השיוויון יצאה לדרך והדלתות לעסקים הקטנים נפתחו לרווחה.

אתר נוח, מותאם וקל לשימוש הוא אתר:

  • מאפשר למבקרים לגלוש בו מכל מכשיר ומכל מקום ולכן, מאריך את זמן השהייה באתר ובכך מפיק יותר חשיפה, יותר מידע ויותר הזדמנויות מכירה.
  • שמייצר יותר מבקרים למשך זמן רב יותר ומקטין את שיעורי הנטישה.
  • שממצב אותך ברמת המתחרים הגדולים ביותר – כשווה בין שווים מבחינת עיצוב ונראות
  • שחוסך בהוצאות קידום מכיוון שבניה רספונסיבית מאפשר בניית קמפיינים לכתובת אחת בלבד ואינה דורשת יצירה של אתרים נוספים

שאלות נפוצות‎

למעלה מ-90% מהגולשים באינטרנט בישראל מתחילים את הגלישה שלהם במנוע חיפוש – מרביתם (93% למעשה) עושים את זה בגוגל. מעשית, עבור מרבית הלקוחות שלך, גוגל הוא אינטרנט בשבילם. ככל שאתה מגדיל את החשיפה שלך לגוגל, כך גדלים הסיכויים שגולשים יגיעו אליך מדף תוצאות החיפוש.

בניגוד למדיה המסורתית, באינטרנט בכלל ובפרסום בגוגל בפרט, יש לך שליטה מלאה על כל הנתונים, על כל התוצאות ושקיפות מלאה – אתה מקבל הבנה מלאה עד כמה הפרסום עובד, כמה לידים מגיעים דרך המודעות והרבה מאוד מידע שיווקי לגבי הלקוחות שלך. זה מאפשר לך להיות עם היד על הדופק ולבצע התאמה מדויקת של תקציב הפרסום שלך – בכל רגע ורגע.

זה עובד. לא רק שזה עובד, אם לא תראה תוצאות אמיתיות, אנחנו לא ניקח ממך כסף. מה דעתך על התחייבות כזאת? אנחנו עובדים עם מאות לקוחות, שמריצים אלפי קמפיינים בגוגל ואנחנו רואים גידול – בתנועת גולשים, בכמות לידים, בחשיפה ונוכחות מותג. מעבר לכך, השקיפות ופירוט הנתונים נותנים לך ערך שיווקי יקר – יש לך אפשרות לעשות ניתוח מגמות וללמוד המון על מה שעובד ולא עובד.

שאלה מעולה. אנחנו מבצעים ניתוח שיווקי ובודקים את פלח השוק שבו העסק שלך פועל. לאחר מכן, מבצעים גם ניתוח מתחרים ועושים מחקר מילות מפתח. על בסיס כל הנתונים האלה, אנחנו בונים קמפיין ממומן שיופיע בכל פעם שאנשים יחפשו מושגים רלוונטיים לעסק שלך. עם השקת הקמפיין, אנו מתחילים מייד בניתוח הנתונים ומזהים מה עובד יותר טוב ואיך מתאימים את התקציב לתוצאות הרצויות. השילוב האפקטיבי ביותר הוא של קידום ממומן וקידום אורגני.

ממש לא. אנחנו מספקים ללקוחות שלנו ממשק פשוט, יעיל ונוח לשליטה ובקרה של נתוני השיווק. אתה יכול לראות בכל רגע נתון, כמה מבקרים וכמה לידים יש לך כתוצאה מהקמפיין. כך גם אתה יכול להחליט איך וכמה אתה משקיע בשיווק הדיגיטלי בגוגל.

בשמחה. הצוות שלנו, על בסיס ההגדרות שלך ועל סמך התקציב שאתה מעמיד לצורכי הפרסום בגוגל, יבצע עבורך את עבודת הניהול והמעקב ויספק לך המלצות לגבי שינויים והתאמות שייצרו את מקסימום התוצאות עבור העסק שלך.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!