פרסום בפייסבוק

כל הנתונים וכל הלקוחות מבינים כי פייסבוק הוא הכלי היעיל ביותר להשגת לידים וגידול במכירות. עבודה נכונה בפייסבוק, מייצרת עבור העסק תוצאות – מהירות, יעילות ובמחיר מאוד תחרותי! תקציב פרסום בפייסבוק הוא אופטימלי ביחס שבין ההשקעה לבין התמורה – ברמת המותג, איכות ורמת החשיפה וכמובן גידול בכמות הלידים האיכותיים.

פרסום בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק - חשיפה אדירה למותג שלך ברשת החברתית!

פייסבוק הוא מכרה זהב למפרסמים ומשווקים. פילוח מדויק, קמפיין מגוון, תפוצה רחבה, נראות והבלטת מותג והחדרת העסק שלך לשיחה החברתית – כל אלה מייצרים לייקים, שיתופים וכמובן לידים איכותיים. עבודה מדויקת בפייסבוק כוללת הבנה עמוקה של הפלטפורמה – ציפיות הגולשים, תשומת הלב שלהם, צרכים, פילוח, תחומי העניין שלהם – כל אלה מאפשרים לייצר תכנים וקמפיינים פרסומיים שייצרו את החשיפה וגם את השיתוף הרצויים. כאשר גולשים אוהבים את המותג שלכם בפייסבוק, הם הופכים מגולשים ללקוחות.

תנו להם הטבה הם יזכרו אתכם!

הפרסום בגוגל עובד היטב אך בפייסבוק, תוכלו ליצור עדיפות לחשיפה ולקמפיין שלכם אם תעניקו בונוס מיוחד שמייצר לייקים ושיתופים. הטבה קטנה ופשוטה יכולה לחמם את הלב ולגרום לגולשים לזכור אתכם, להודות לכם ומאוחר יותר גם לחפש אחריכם. ככה זה כשמקבלים מתנה, מתנה תמיד זוכרים גם אם היא קטנה וגם אם קוראים לה “הטבה”.

פייסבוק ומילות חיפוש!

פייסבוק מתאימה לפרסום עבור מוצרים מוכרים שמוגדרים בפשטות ואשר מילות המפתח שלהן מופיעות בכניסה דרך גוגל. יצא לנו להיתקל בלקוחות עם מוצר קשיח ובלתי מוכר- סוג של פטנט שקשה מאוד לעשות לו פרסום בפייסבוק מהסיבה הפשוטה ביותר- ההגדרה שלו לא תעלה במילות החיפוש אז איך ימצאו אותו? לא ימצאו ולכן למוצר כזה למשל לא מתאים לעשות פרסום בפייסבוק אלא בפלטפורמה אחרת.

שאלות נפוצות‎

אנחנו מציעים חבילה של בניית דף פייסבוק עסקי, עיצוב ובנייה של פוסטים שיווקיים ופרסום התכנים בפייסבוק. חבילת הפרסום בפייסבוק מאוד אפקטיבית מכיוון שהיא משלבת את שיווק העסק שלכם במסגרת של פעילות חברתית. הפרסומות והפוסטים המקודמים הופכים לחלק מהתכנים שמוצגים לקהלים מפולחים ומייצרים לידים איכותיים.

התאמת הפרסום מתבצעת על בסיס התוכנית השיווקית שלכם. בעוד שפרסום בגוגל תומך בהצגת העסק שלכם בדף התוצאות, הפרסום בפייסבוק משתלב בפעילות החברתית ומפולח לפי מיקום הגולשים. בפייסבוק יש אפשרות לשלב תמונות ומולטי מדיה בגדלים שונים. בדרך כלל, צוות השיווק שלנו מציע ללקוחות תמהיל של מספר סוגי פרסום לצורך השגת חשיפה ממוקדת ומקסימלית.

אנחנו. החל מעיצוב ובנייה של דף פייסבוק לעסק, דרך עיצוב ובניית פוסטים ובאנרים לפרסום, יחד עם ניהול שוטף וניתוח התוצאות (קליקים, לידים, לייקים). כמובן, שאם תרצה לבצע זאת בעצמך, נדריך את הצוות שלך בהתאם.

הלקוחות שלך נמצאים בפייסבוק – ללא שום ספק. לא רק זה, אלא שהנוכחות שלך בפייסבוק מקשרת את העסק שלך ואת המותג שלך עם פעילות חיובית ויזומה על ידי הלקוחות שלך ורמת החשיפה היא עצומה. לקוחות מבלים הרבה יותר זמן בפייסבוק מאשר בגוגל או באתרים אחרים. ובנוסף – הם משתפים את החברים שלהם בפעילות השיווקי שלך.

הפרסום בפייסבוק, הרבה יותר זול לעומת ערוצים אחרים וכאשר אתה עובד איתנו, יש לנו יכולת למקסם את הקמפיין שלך בפייסבוק לייצר עבורך תוצאות יוצאות מן הכלל, כמעט בכל תקציב. עלויות הפרסום בפייסבוק מאפשרות לך גם להריץ קמפיינים ומבצעים במקביל וכן לבדוק אפקטיביות של מאמצי שיווק כאלה ואחרים.

לשבת עם הצוות שלנו ולשתף אותנו בתוכנית השיווק שלך. צוות הפייסבוק יתאים לך את המסרים ואת עיצוב הפרסום והפוסטים וימליץ לך את סוג הקמפיין, בפילוח רלוונטי, לפי דרישות העסק שלך. לאחר האישור שלך, אנחנו מתחילים לעבוד בפייסבוק ואתה מתחיל להפוך לידים למכירות.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!