תהליך מיתוג לעסק מתחיל בלוגו. לוגו הוא סמל מסחרי המייצג את התדמית העסקית ואת כל הערכים והתועלות שהעסק שלך מציע ללקוחותיו. בנוסף, הלוגו מבטא את ההבטחה השיווקית שלקוחות מחפשים, כאשר הם עומדים מול המדף ומתלבטים בין המוצר שלך למוצרים דומים.

עיצוב לוגו הוא שלב חשוב בחיי כל עסק, חברה או ארגון. למעשה, הלוגו הוא הבסיס לכל מיתוג לעסק.

הלוגו משמש כסימן זיהוי היכר עיקרי של העסק והוא מופיע בכל נקודות ההשקה עם הלקוחות: בנייר המכתבים, באתר האינטרנט, בכרטיסי הביקור, בחומרים הפרסומיים, על גבי האריזות ועוד.

כשניגשים למשימת מיתוג לעסק הכוללת עיצוב לוגו, עומדת לרשותך האפשרות לבחור לוגו מתוך מאגרים אינטרנטיים קיימים ולשלב בהם את שם העסק שלך, או להיעזר בשירותיו של סטודיו מיתוג עסקי מקצועי, אשר ייצור עבורך לוגו ייחודי –  וההבדל הוא משמעותי. היתרון הגדול של עיצוב לוגו שמקורו במאגר, הוא מחירו הנמוך, לעיתים עשרות שקלים בלבד… חסרונו הגדול הוא חוסר הייחודיות שלו. לרוב תמצא במאגרים

לוגואים גנריים, חסרי זהות ברורה ובעיצובים אשר רבים מהם דומים באופן מפתיע ללוגואים שאתה כבר מכיר… ומכיוון שעיצוב הלוגו אמור לשקף את התדמית העסקית ואת ההבטחה השיווקית של העסק שלך, האם היית רוצה לשדר לקהל היעד שלך את המסר: "אני כמו כולם"?

מכיוון שבתהליך מיתוג לעסק אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, אל תתפשר על פחות מהצעד הנכון ביותר: עיצוב לוגו אישי, הנוצר על ידי סטודיו שצבר ניסיון רב בעיצוב לוגו לחברות ועסקים ובתהליכי מיתוג לעסק. לוגו בעיצוב אישי יאפשר לך להעביר את המסרים השיווקיים שברצונך לשדר לקהל היעד שלך וליהנות מלוגו בולט, ייחודי ואפקטיבי שילווה אותך לאורך שנים.

מחפש חברה לעיצוב לוגו? כנס >>> עיצוב לוגו