שיווק ומיתוג העסק בדרך כלל גם מתכתב עם מיתוג העסק. הליך המיתוג של העסק כולל כל מה שקשור בבניית האפיון והערכים של העסק, המוצרים והשירותים שלכם ועד האופן בו אתם מתנהלים מול הלקוחות שלכם. בין היתר המיתוג של העסק יכלול אסטרטגיית פרסום שבאמצעותה תעבירו את המסרים השיווקיים, תגדילו את החשיפה לעסק, למוצרים ולשירותים שלכם וכמובן תייצרו אמון עם הלקוחות שלכם. ההליך השיווק יכלול בניית תשתיות שיווק כמו עמודים עסקיים ברשתות החברתיות, בניית אתרים ודפי נחיתה לעסק, פרופילים מעוצבים ומסודרים ועוד. הפלטפורמות בהם תשקיעו ידרשו מכם משאבים, זמן וכסף ולכן אתם רוצים להשקיע בפלטפורמות הרלוונטיות עבור העסק שלכם. להלן 3 מקומות שכל עסק צריך להיות בהן.

מנוע החיפוש של גוגל:

כמובן שאחד המקומות החשובים ביותר לכל עסק הוא מנוע החיפוש של גוגל. רוב האנשים הגולשים באינטרנט אינם נכנסים ישירות לכתובת של אתר מסוים אלא מבצעים תחילת חיפוש בגוגל. לכן כאשר מישהו מחפש ביטוי כלשהו, מוצר או שירות בתחום שלכם ואתם מספקים אותו – אתם בהחלט רוצים להופיע שם בתוצאות הראשונות כדי לקבל אליכם כמה שיותר קהל. מומלץ להשקיע בקידום אורגני לעסק מכמה סיבות נוספות אולם התנועה האורגנית האיכותית והעובדה שהיא גם המשתלמת ביותר לטווח הארוך ללא ספק מספיקה להתברג ברשימה הזו.

הרשתות החברתיות משתלטות על עולם הדיגיטל:

זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות חלק מרכזי בחיים של כל אחד ואחת מאתנו. יש אנשים המשקיעים שעות רבות ביום ברשתות החברתיות. מצאו היכן קהל היעד שלכם נמצא: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, אינסטגרם, טיק טוק ועוד. לאחר מכן תוכלו להחליט היכן להשקיע את הזמן והמשאבים שלכם. בדרך כלל הבחירות הראשונות יהיו פייסבוק ואינסטגרם.

אל תשכחו את יוטיוב:

אחד הטרנדים השיווקיים לשנת 2022 הוא כל הנושא של שיווק בווידיאו. משום כך מומלץ לכלול גם פתיחה של ערוץ יוטיוב לעסק שלכם ולשלב בו סרטונים שונים שיקדמו את המוצרים והשירותים שלכם, הערכים שלכם והחשיפה למותג. לא כל סרטון צריך להית בהכרח על מוצר או שירות וכי ניתן להתייעץ עם חברת הפרסום בנושא כדי לבנות תוכנית עבודה מתאימה.