להלן שבע שאלות מהותיות וקריטיות שיעזרו לכם למפות את המיתוג שלכם.

למה הקמתם את העסק שלכם?

יש סיבות שונות שבגללן אנחנו פונים לעצמאות במקום להישאר שכירים והרגע שבו החלטתם על זה הוא הרגע שבו מתחיל המותג שלכם. כתבו לעצמכם את הסיבות שבגללן הקמתם את העסק ולמה זה היה חשוב לכם כעצמאים.

מהו סיפור המותג שלכם?

זה מתחיל מהרגע שבו החלטתם לעשות את זה בדרככם ולכן חשוב לדעת מהו הסיפור שמאחורי העסק שלכם. בין אם זה התחיל כדרך למצוא תעסוקה אחרי שפוטרתם ובגילכם לא מצאתם מקום אחר, ובין אם רק רציתם לעזור לחברים ותוך כדי כך גיליתם שהרבה אנשים זקוקים לכם.

איזו בעיה אתם פותרים ללקוחות?

אם תגדירו את הבעיה המדויקת שאתם יכולים לתת עליה מענה תמצאו בקלות את הלקוחות שיחפשו בדיוק את אותו פתרון. תוך כדי כך, אתם יכולים למצוא דרכים נוספות לפתור בעיה זו או לגלות שזה עונה גם על בעיות אחרות ולהרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

למה לקוחות מעדיפים אתכם?

אם שמעתם לקוחות מספרים במדיה החברתית למה הם מעדיפים אתכם על פני המתחרים זה יקל עליכם להבין איך אתם נתפסים בעיניהם. זה עזור לכם לחזק את המיתוג שלכם ככאלה ולפנות ללקוחות שמחפשים בדיוק את זה. זה ממקד את השיווק במדויק.

אילו מותגים מתחרים נותנים לכם השראה?

לא בושה ללמוד ממתחרים כיצד להשתפר או למצוא לקוחות. אתם יכולים לעשות כמוהם או ההפך מהם, אם אתם רוצים דרך ייחודית, אבל אין ספק שמותגים חזקים ומתחרים יכולים להצית את הדמיון.

איך העובדים שלכם מגדירים את המוצרים והשירותים שלכם ללקוחות?

כשלקוחות לא יודעים למה העסק הוקם ואיך הוא עוזר ללקוחות הם גם יתקשו למכור את המוצר או השירות ללקוחות. ודאו שהם יודעים בדיוק מה אתם מספקים ללקוחות שלכם.

מהם החזון והערכים של המותג שלכם?

חזון וערכים הם המסר, הנשמה והלב של העסק ובלי זה אתם מתפזרים ולא ממקדים נכון את המיתוג שלכם. אנשים מחפשים היום יותר מאשר חומר אלא גם רוח וכדאי לתת להם גם את זה.