חשיבות של מיתוג עסקי להצלחת העסק שלך

חשיבות של מיתוג עסקי ?

מיתוג עסקי הוא שם המשחק היום, אין ספק בכך כי מיתוג עסקי חשוב לעין ערוך לכל עסק, או חברה המספקת שירותים ומוצרים. אמנם מיתוג נראה כמו צעד קטן באתגרים הנוספים בבניית עסק, אך כדאי לדעת שצעד קטן זה הוא משמעותי ולעיתים מכריע עבור הצלחתו של העסק. 

מיתוג עסקי נכון הוא אחד הצעדים החשובים לעסק שלכם מכיוון שהמיתוג והשיווק של העסק הם הפנים שלו. על פי הסטטיסטיקה בישראל, בכל שנה נפתחים בארץ אלפי עסקים, כארבעים אלף בקרוב ובכל שנה נסגרים מעל לשלושים וחמישה אלף עסקים. 

מי צריך מיתוג עסקי ?

היום רוצה כל בעל עסק חדש וגם וותיק להצליח, לפרוץ קדימה ומהר, לכן, על מנת שלא להיות חלק מהסטטיסטיקה של עסקים שכשלו, כדאי ומומלץ להתעניין ולהבין את חשיבותו של מיתוג עסקי נכון ומתאים לעסק שלכם. 

היום בשביל למתג נכון את העסק, צריך כל בעל עסק לשאול עצמו מספר שאלות ולענות עליהן בכנות והן :

מהי ייחודיות העסק שלי ?

למה שהלקוחות יבחרו דווקא במוצר שלי ?

מהו הערך המוסף שאני מעניק ללקוח שלי ?

איך אוכל לגרום ללקוחות שלי להמשיך ולחזור אלי ולרכוש את השירות או המוצר שלי ?

מתי עשיתי סקר שביעות רצון בקרב הלקוחות שלי,על מנת לשפר את איכות השירות ואת טיב השירות או המוצר שלי ?

הרי כלקוחות אנחנו תמיד נעדיף את המקום אליו נמשכת העין והלב שלנו, יתר על כן כשאנחנו בעלי עסק, מה חשוב יותר מלהקדיש תשומת לב וזמן וערנות לצרכיו של הלקוח ?

למה חשוב להשקיע במיתוג העסק ?

בעלי עסקים רבים, שאינם מבינים את חשיבותו המקצועית והאיכותית, של המיתוג והשיווק עבור הצלחת העסק שלהם, הולכים על לוגו זול, הולכים על כרטיס ביקור פשוט, כי הרי זה רק פיסת נייר, בונים לבד את אתר העסק או משיגים מישהו בזול שיבנה עבורם את אתר האינטרנט עבור העסק שלהם וגם דף הפייסבוק העסקי שלהם הוא עבודת יד, שלא לדבר על דחיית ההשקעה בפרסום, עד שהעסק יתחיל להכניס.  

כדאי לכל בעל חנות, עסק או חברה, לענות בכנות, עם יד על הלב, על השאלה : האם כל אלה הם מתכון להצלחת העסק או אולי המחיר הזול הופך ליקר בעסק הזה ?

התשובה הינה מורכבת אבל מה שבטוח שמיתוג עסקי נכון לעסק הוא המפתח להצלחתו ושגשוגו של כל עסק ועל כן ההשקעה בסופו של דבר מצדיקה את עצמה. ומחזירה את עצמה כמובן.

בעולם העסקים המודרני והקשוח של היום , רק עסק חזק שורד לאורך זמן, על כן כדאי להיות מוכנים לקרב וחמושים בכל הכלים החדשניים וכמובן במיתוג מעולה של העסק על מנת להיות אטרקטיבי יותר מהמתחרים ולמשוך את הלקוחות.

ניתן לומר כי נכון לשנת 2019 , עסק חדש שאינו משקיע במיתוג עסקי ואינו מקצה תקציב עבור פרסום , לא קיים על המפה. 

איך למתג נכון את העסק ?

אז לפני שאתם מחפשים מעצב גראפי, כדאי שתעשו עבודת הכנה, שבו בבית והכינו רשימת יתרונות וחסרונות של העסק שלכם. הגדירו במדויק את קהל היעד שלכם. חפשו את הנקודות החזקות של העסק, אשר יעניקו לו תמיד ייחודיות על פני המתחרים, אשר יהיהו העוגן שגורם ללקוחות להגיע דווקא אליכם על מנת לקבל את הערך המוסף של המוצר או השירות שאתם מספקים. עם התשובות בידיכם אתם מוכנים להתחיל עבוד על מיתוג מוצלח לעסק שלכם.

ראו עוד: עיצבו אפליקציה | יצירת לוגו