מיתוג עסקי עושה תהליך של מיתוג לעסק. יש לכם עסק ויש לכם מוצר או שירות טובים ביד. את רוצים שעוד אנשים ידעו על מה שיש לכם. אתם רוצים להגדיל את קהלי היעד, לפנות אליהם בדרך מסוימת. לגרום להם להבין מה ההבדלים ביניכם ובין מוצרים דומים בשוק. אתם רוצים שהם יחפשו אתכם, ימצאו אתכם ויצרכו רק מכם את מה שיש לכם. זה נקרא מיתוג. כלומר- אם תעשו את כל מה שצריך כדי להיות ממותגים אז הלקוחות שלכם ימצאו אתכם, יבחרו בכם וירוצו לספר את זה לחבר'ה. החבר'ה האלה הם קהלי יעד נוספים שלכם, שירוצו גם הם לספר לשכנים והנה לכם שכונה שלמה כבר בוחרת בכם כמותג, מה רע?

הפסיכולוג שרצה להיות מותג!

מיתוג אישי הוא מיתוג של אדם. זה יכול להיות עורך דין, רופא, אדריכל, פסיכולוג, שף ובעצם כל אחד שיש לו מקצוע מסוים ביד ושהוא טוב במקצוע שלו אך עדיין הוא צריך מיתוג עסקי כדי להיות מותג במקצוע שלו.

כידוע יש המון אנשי מקצוע מכל תחום. היכולת הסבירה של אנשים לאתר ולבחור אנשי מקצוע מתוך בחירה אישית, נוצרת בדרך כלל מפה לאוזן או מקבלת המלצות על איש מקצוע זה או אחר. זה לא אומר שאנשי המקצוע הללו לא יכולים למתג את עצמם. בעצם יש לומר- אם הם רוצים שיפנו דווקא אליהם הם חייבים לעשות את זה ולא לסמוך על המלצות של אחרים. במילים אחרות- הם חייבים לקחת את גורלם בידיהם וכפי שראוי… להתחיל לחשוב על מיתוג עסקי מקצועי.

מיתוג אישי מבליט את הכישרונות, היכולות, המקצועיות, הניסיון והשליטה שלך במקצוע שלך בצורה מושלמת. כל היתרונות הללו אמורים לבוא לידי ביטוי בתהליך של מיתוג עסקי.

מיתוג אישי- אתר אינטרנט מקצועי חובה!

הדבר הראשון שכל בעל מקצוע טוב צריך שיהיה לו כדי להפוך למותג, זה אתר אינטרנט מקצועי. יש היום הרבה מאוד בוני אתרים מאוד לא מקצועיים שיבנו לכם את האתר שהכי לא מתאים לכם ולכן רק פנייה אל חברה כמו שלנו שעוסקת בעיצוב ובניית אתרים ומיתוג לקוחות, תדע לבנות לך אתר שיהיה נציג ושגריר מושלם שלך ברשת. נוכחות של בעלי מקצוע היום ברשת אין ספק, היא נוכחות חובה אבל היא חייבת להיות מרשימה, נכונה, מדויקת ומותאמת לכם. האתר שלכם צריך להיות חלון הראווה המושלם לעסק שלכם, כרטיס הביקור הכי טוב שיכול להביא אליכם לקוחות דרך פרסום באינטרנט. האתר שלכם חייב להביא לכם לידים ולקוחות ואם אתם עדיין לא במצב הזה, אתם מוזמנים לפנות אלינו לתהליך של מיתוג עסקי שכולם ישמעו עליו. מבט אחד על אתר האינטרנט שלכם ונוכל לומר לכם מיד- למה הוא לא עובד נכון.