למרות שאולמי אירועים הינו ענף משגשג, ישנן תקופות אשר בהן קיימת ותר עבודה וכאלה שפחות. למשל בחורף, העבודה תרד לעומת עונת הקיץ שהיא העונה החמה והמבוקשת ביותר לאירועים. יש לבצע מיתוג לאולמי אירועים בכמה ערוצים, על מנת להגיע לקהל המתאים. יש  לבצע מעקב אחר קידום האתר שבו יהיו פרטים ע אולם האירועים למשל, מתי האולם הוקם, מה הוא מכיל מי הבעלים ואנשי הצוות ועוד.

יש לפרסם את רישיון העסק והכשרות באולם. יש להוסיף דף עם רשימת ספקים שהמקום עובד עמם למשל: קייטרינג, תקליטן, צלמים, חברת אבטחה, הדברה וכדומה. יש לרשום באינדקסים מובילים של בעלי עסקים את האתר וכן, להוסיף  קישורים למתחרים. במידה ואולמות אירועים מתחרים רשומים באתר, יש להירשם לאינדקס זה. יש לבצע מחקר מילים נרחב, כאשר המחקר מעשה בשיתוף עם בעלי האולם, כאשר ניתן יהיה לדלות מידע מבעלי האולם לגבי השירותים שהאולם מציע אם: חתונות מיוחדות בימי שישי, חתונות בוטיק בסגנון יוקרתי, אירועי חברה , בר ובת מצווה , בריתות וכדומה.

פרסום תמונות ומבצעים של אולם האירועים ברשתות החברתיות

כולנו יודעים, כי הימים המבוקשים ביותר בשבוע לאירועים, הינם ימי רביעי וחמישי. במקרים אלה, יש לפרסם מבצעים וגימיקים, לימים של תחילת ואמצע השבוע, כך שניתן יהיה לערוך אירועים גם בימים אלה. מומלץ להקים מערכת לאישורי הגעה באתר עצמו, מה שירום לשיתוף האתר ולגרום ליותר כניסות אליו מה שיגרום גם לפעולת מיתוג לאולמי אירועים.  יש להגיע לחברות וארגונים שונים אשר לרוב מעוניינים לערוך אירועים עסקיים  גם בצהרי היום. לדוגמא: אירועים כמו השקות, הרצאות, אסיפות, אירועי הוקרה, מסיבות פרישה ועוד.

פרסום ברשתות החברתיות ובאתר של האולם, בדבר הוזלה משמעותית לזוגות צעירים באמצעות אירוע חתונה מושקע גם בימי תחילת השבוע, יגרום לזוגות להתעניין באולם האירועים שבבעלותכם.

הפיצו טיפים לעיתונות לגבי קיום אירועים במהלך השבוע

על מנת למלא את הימים הריקים בשבוע לאירועים כגון חתונה, בר, בת מצווה ועוד, יש להפיץ הודעות לעיתונות שיכללו טיפים משתלמים,לתת מתנה לאורחים מזכרות מאירועים, מחירים זולים משמעותית בהשוואה לאירועים בסופי שבוע, כך שתהיה היענות מצד הלקוחות.  מומלץ להתייעץ עם חברת מיתוג המתמחה בתחום של מיתוג לאולמות אירועים, כך שהוא יבדוק את המיתוג הקיים,  יבחן את אתר האינטרנט וימליץ על כתיבה שיווקית מנצחת, יאבחן את תהליכי המכירה ובניית אסטרטגיה חדשה למיתוג אולם האירועים וכן, יוסיף שילוט בולט. יש לבנות קמפיין פרסומי ולנהל את הדף העסקי בפייסבוק על מנת לתת מענה לתגובות האוהדים. כשאר תבצעו נכון את כל הצעדים הלו, המיתוג שלכם יפעל ויביא לקוחות חדשים אשר יהיו מעוניינים לערוך אירוע.

קיום אירועי חתונה הם עמוד השידרה של כל אולם אירועים, לעיתים קרובות בימינו יש צורך לשריין אולם אירועים לחתונות 12 חודשים מראש או אף יותר! החיסרון הוא שרוב אירועי החתונות מתרחשים בימי הסופ”ש, נסו להציע מבצעים והנחות לאירועי חתונה שמתקיימים ביתר ימי השבוע ותנו לזוג וליתר העוקבים אחרי פרסומיכם להבין כי קיום אירוע במהלך ימי השבוע ולא בהכרח בימי הסופ”ש יוביל להוזלה משמעותית בעלויות והוצאות של בעלי השימחה.

הפיצו הודעות לעיתונות הכוללות טיפים מה ואיך לחפש אולם אירועים, או כיצד לבחור את גודל האולם על פי צרכי הלקוח וכו’. מתן מידע בעל ערך יעזור לכם לבנות אמינות ומהימנות עבור העסק שלכם שתוביל בסופו של דבר להזמנות אירוע עתידיות.

אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם אלפא המתמחה במיתוג עסקי: 077-7295958