מיתוג עסקי הוא תהליך שראוי לעשות אותו ראשית למה שנמצא ראוי להיות מותג. לא כל מוצר או שירות שלכם ראוי להתמתג. כדי להיות כזה הוא חייב שיהיו לו יתרונות שאין לאף אחד אחר, הוא חייב להיות שונה, חדשני, עם בשורה צרכנית או נישה חדשה. הוא יכול להיות מכל תחומי הצריכה ולשקף טרנד או מגמה עכשוויים והוא צריך להיות מיוחד במינו.

מה אנחנו עושים בתהליך מיתוג עסקי בשבילך?

מיתוג עסקי זה תהליך ובסופו אנחנו רוצים שאנשים יבחרו במוצר או בשירות שלך ויגידו "את זה אני רוצה". בנוסף אנחנו רוצים שהם יגידו את אחד מהמשפטים הבאים:

  • באמת שזה יותר טוב מהאחרים
  • אין ספק שזה עושה את העבודה
  • איך לא ידעתי על זה קודם
  • מדהים – אני הולך לספר את זה לכל העולם!
  • סוף סוף מוצר כמו שצריך.
  • אני חייב שיהיו לי כמה כאלה.
  • אני מקווה שיש להם מלאי כי אני כבר מכור.
  • בחיים יותר לא אשתמש בקודם, זה האמיתי.
  • איך אני אוהב מוצרים מושקעים עם לוגו איכותי.
  • איזה שירות טוב 5 כוכבים.
  • סוף סוף מישהו מבין מה זה תודעת שירות.
  • אני כל כך שמח שנתקלתי במודעה הזאת בפייסבוק
  • זה הולך להיות המוצר הקבוע במקלחת שלי…

מותג חייב לעורר רגשות וחושים של לקוחות!

המשפטים הנ"ל שיוצאים בוודאי מפיהם של הרבה מאוד אנשים ביחס למותגים, באים לבטא את שביעות הרצון ואת היחס של קהל היעד למותג. אנשים שמתאהבים במותג, מפתחים אליו הרגלים, רוצים רק אותו, לא יכולים בלעדיו והוא גורם להם שמחה. בנוסף- אנשים שמגלים מותגים חדשים מתלהבים, הולכים לספר על זה לחבר'ה ובעצמם הופכים להיות חלק ממה שממתג אותו. ככה זה מיתוג. ההמלצות שלהם שוות זהב, כי אין כמו לקוחות כדי להגיד משהו שיגרום לאנשים אחרים לצרוך אותו. הרי אין להם שום אינטרס וזה נטו בחוויה שלהם. איך משיגים חוויה שכזו? מיתוג עסקי שכובש ומנצח את כל הלקוחות שמתעניינים בתחום.

מותג חייב לדעת להוציא את שביעות הרצון ממנו!

תהליך של מיתוג עסקי גורם לסביבה הצרכנית של המותג ולמי שנחשף אליו להגיב ולכן יש חשיבות גדולה לתהליך של מיתוג. ללא תהליך כזה המוצר הזה יהיה אלמוני, אנונימי, לא בר תחרות ולא יתפוס את המקום האמיתי שהוא יכול לתפוס. תהליך של מיתוג מוציא מהמותג את כל הדברים הטובים שיש בו, והופך אותם לנחלת הכלל. אנשים נמשכים לדברים טובים והם רוצים ממנו עוד. כלומר- בשלב ראשון אנחנו אומרים משהו על מיתוג עסקי, אחר כך כולם אומרים עליו והשאר היסטוריה…