החלום של כל עסק הוא להפוך לאימפריה, להפוך למותג מנצח ולהיות הדבר החם ביותר בשוק. שימוש נכון באינטרנט, פלטפורמת הדיגיטל המובילה והכלי החזק ביותר לכבוש את הקהל ולסחוף את השוק בזרם שלא היה מבייש את האימפריה הרומאית היא הדרך האפקטיבית והטובה ביותר לעשות זאת! מיתוג עסקים בגוגל בפייסבוק. מי שנשאר מאחור ולא מצטרף למהפכה , גורלנו ליפול. כמו אימפריות רבות אחרות.

כיום, האינטרנט פורץ גבולות. יותר ויותר גולשים משתמשים בגוגל ובפייסבוק ואף דרך פרסום באינסטגרם כדי לחפש את המוצר או השירות שהם צריכים. התחרות היא רבה והשוק רווי מתחרים וכאשר רוצים לגשת ללקוחות הרלוונטיים שלכם בצורה הטובה ביותר צריכים להבין בדיוק מה מחפשים. מה הטריגר שמניע אותם לפעולה?  למה לבחור בכם ולא באחרים? מה מבדל אתכם מהמתחרים? למה אני יבחר את המוצר שלך במדף השירותים הרב שמוצע לי?

מיתוג עסקי – כך עושים זאת נכון.

הדבר הראשוני שיש לעשות כאשר מפרסמים את העסק הוא הפן העיצובי של האתר או דף הפייסבוק. מיתוג בגוגל ובפייסבוק הוא כלי אפקטיבי, כלי חזק וכלי שייתן תוצאות, רק צריך לדעת איך להשתמש בו כפי שצריך. כאשר ניגשים למלאכת המיתוג העסקי ברשת יש להשקיע זמן רב בנראות האתר והדף העסקי ברשת החברתית. זה הרושם הראשוני שהלקוח מקבל מהעסק שלכם. ולכן – השקעה עיצובית מתאימה יחדיו עם תוכן שיווקי מנצח ימגנטו את הלקוח לדף שלכם. יגרמו לו להישאר שם, לאחוז חזק ולא להיעלם. זכרו! דף הבית של האתר הוא הדבר הראשון שהלקוח רואה. הפתיעו אותו, תרגשו אותו, תגרמו לו להגיד… " זה אתר שאני רוצה לעשות איתו עסקים". כמובן שמלאכת העבודה רק החלה. מיתוג עסקים היא דרך לא קלה. אבל זה כבר צעד אחד קדימה לעבר הצלחה. לעבר…  הפסגה של הממלכה המיתוגית של העסק שלכם.

עכשיו שהאתר שלכם נראה מעולה, עצרתם שנייה להסתכל על דף הפייסבוק העסקי שלכם?

פייסבוק, הרשת החברתית שכבשה את עולם האינטרנט בסערה וגולשים רבים מבלים את זמנם שם נחשבת לטרנד החם ביותר באינטרנט! קצב הצמיחה המטורף של הפייסבוק היא המקום המתאים ביותר למיתוג העסקים. כלי התקשרות הנוח הזה מאפשר לשמר לקוחות קיימים, לגייס לקוחות חדשים ולהגיע ליעדים שלעולם חשבתם שתגיעו לפני. עצרו וחשבו רגע, כנסו לנעליים הנוחות של הלקוחות שהם כרגע רכשו. בא להם על מוצר כלשהו, על שירות כלשהו והם בדיוק גולשים בפייסבוק ומדפדפים להם בניוז פיד. מה הם יעשו? יחפשו חוות דעות, יריצו חיפוש ויבדקו – עד ההגעה לדבר המתבקש. למי שלא יודע, הפייסבוק הוא בעל כוח משמעותי במנוע החיפוש של גוגל והתוצאות של דף עסקי המציע שירות כזה או אחר יופיע לרוב בעמודים הראשוניים של החיפוש. ולכן…מילת המפתח היא השקעה! השקעה! השקעה! גולשים נכנסים לפייסבוק ורק מחכים שמשהו יפגע בהם וישאיר אותם במקום. תמונה מגניבה, קטע וידאו משעשע, הצעה משתלמת! חשבו מה אתם הייתם רוצים לקבל, לקרוא, לשמוע כאשר אתם נכנסים לדף עסקי כלשהו. תשאירו את הלקוח בעמוד שלכם. מבצעים, תחרויות, תדברו בשפה שלו, תמשכו את הקהל ותגרמו לו להיכנס כל יום כדי להתעדכן מה חדש בדף העסקי שלכם.

אתר מנצח וכובש הוא אתר שנראה טוב, עשיר בתוכן שפונה לרגש של הגולש אך גם מניע אותו לפעולה וכמובן נוח לגלישה – אופטימיזציה במיטבה. השקעה בדף העסקי של העסק בפייסבוק ביחד עם אתר שעובד כפי שצריך היא הדרך לבנות את המותג ברשת. אנחנו מתמחים במיתוג עסקי בגוגל בפייסבוק. מתמחים להפוך עוד מותג למותג שהוא אימפריה.