לאחר כמעט כעשרים שנה של שיתוף פעולה עם חברת אורנג', פרטנר חברת התקשורת המציאה את עצמה מחדש. עם לוגו חדש ומיתוג עסקי המותאם יותר לרוח החדשה של החברה. הלוגו הנבחר יצר הדים רבים ברחבי הרשת חלק יותר אהבו את השפה החזותית החדשה וחלק פחות. אך הסיפור המרכזי היה איך הסטודיו הנבחר לבחירת הלוגו השתמש בעיצוב לוגו המאוד דומה ללוגו אחר שהסטודיו עשה כבר לעסק אחר. התזמורת הפילהרמונית של ניו יורק.

מיתוג עסקי הוא תהליך חשוב בהפיכת העסק להצלחה, בין אם זה עסק חדש, עסק הממתג את עצמו מחדש או עסק קיים שכבר מניב רווחים וקוצר את הפירות. החשיבות לבחירת מיתוג עסקי מנצח היא הנוסחה להפיכת העסק למנצח. עסקים רבים נפלו על מיתוג עסקי לא נכון ובכך לא הצליחו לשרוד בעולם העסקים התחרותי. החזק שורד, כך אומרים. וכך זה גם בעולם עסקים. מיתוג עסק חזק שורד. מיתוג עסקי חלש מתנדף עם הרוח.

חברת פרטנר מיתגה את עצמה מחדש. עיצוב לוגו לגמרי שונה. לוגו חדש וצבעים חדשים והיא צעדה לדרך חדשה. לאחר הפסקת שיתוף הפעולה עם חברת אורנג' היא חשבה איך לבדל את עצמה ולשנות את הצבעים הכל כך ידועים של חברת אורנג'. לפרטנר הייתה את האפשרות להתחיל מחדש לגמרי גם עם שם חדש ובכך להתחיל מההתחלה עם הצעד הראשון. אך הבניית מותג מאפס הינו תהליך הרבה יותר ארוך ובכך הרבה יותר יקר ולכן כדי לשמר על רווחים כבר מהתהליך החדש החליטו להישאר בשם הנוכחי של החברה, שם המוכר לשוק ולקהל הישראלי.

כידוע מנכ"ל אורנג' התבטא בכך שהוא היה מוכן לוותר על הקשר עם פרטנר הישראלית "כבר מחר בבוקר". ובכך השינוי לעבור מהצבע הכתום לצבע טורקיז לבן כמעט כמו דגל ישראל נחשב כדעת רבים כאקט פטריוטי. החשיבה כך היא אפקטיבית שזה נוגע למיתוג עסקי. כאשר חושבים על זה מהלך זה נחשב חכם ואפקטיבי ומראה על הזדהות עם קהל הישראלי בצורת מיתוג עסקי מחדש. מיתוג כחול לבן. האם זאת הייתה המטרה? כנראה שלעולם לא נדע… אבל עצם המחשבה והדמיון לצבעי הדגל. כבר נותן כמה נקודות זכות על מיתוג עסקי חכם.

מיתוג עסקי מנצח עובד ומצליח כאשר מתמקדים בקהל היעד הרלוונטי. למרות העתקת הלוגו חברת פרטנר המשיכה עם הקו הקיים. האם הלוגו יעבוד ויתברר כפעולת מיתוג עסקי אפקטיבית? רק הזמן יגיד.  מה שכן ניתן לראות במקרה הזה שכאשר חושבים על עיצוב לוגו מחדש ובכך מיתוג עסקי מחדש יש לבדוק טוב טוב שהלוגו הנבחר לא דומה במקרה ללוגו שכבר קיים.. כי להיות ייחודי, תמיד עובד יותר טוב.